  • 1. Data: 2004-02-28 23:02:49
    Temat: Zalegle stawki za ubezpieczenie zdrowotne a odliczenie od podatku
    Od: "Mirro" <b...@g...pl>

    Witam

    ZUS przypomnial sobie o moich kilku niezaplaconych skladkach na
    ubezpieczenie zdrowotne za DG (do tego jeszcze pracuje na etacie) za lata
    2001 i 2002. Oczywiscie musze je oplacic w miesiacu lutym i marcu. Czy
    oplacone skladki zaleglego ubezpieczenia zdrowotnego traktuje tak samo jak
    zwykla skladke? Tzn: jezeli w lutym zaplacilem 200 zl zaleglych stawek, to
    czy moge o tyle zmniejszyc podatek (ktorego poki co nie place), czy sa moze
    jekies rozporzadzenia zabraniajace tego? I kontynujac te pytanie: jezeli TAK
    to oczywiscie w podsumowaniu rocznych o tyle pomniejsza mi sie podatek?

    Mirek

  • 2. Data: 2004-02-29 08:08:41
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Ja bym zmienijszyła, wyraźnie jest zaznaczone, że mozna odliczyć składki
    zapłacone w danym miesiącu. Niedawno mojemu znajomemu ZUS zakosił z konta
    prawie 2000 i on je sobie odliczył. US sie nie doczepił... Pozdrawiam.