  • 1. Data: 2004-07-06 09:09:30
    Temat: Kupiłem Linuksa
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    W EMPIKu za 35 pln bez VATu (na gazetce pisze VAT 0 %), mogę go odliczyć
    jako KUP w DG o profilu informatycznym ?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-07-06 09:11:14
    Temat: Re: Kupiłem Linuksa
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Mariusz pisze:

    > W EMPIKu za 35 pln bez VATu (na gazetce pisze VAT 0 %), mogę go
    > odliczyć
    > jako KUP w DG o profilu informatycznym ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    Kupiles gazetke....

    linux-a masz bezplatnie

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-06 09:13:18
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> wrote in message

    > Kupiles gazetke....
    >
    > linux-a masz bezplatnie

    A gazetkę mogę odliczyć?

    Mariusz

  • 4. Data: 2004-07-06 09:21:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mariusz napisał:
    > "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> wrote in message

    > A gazetkę mogę odliczyć?

    Nie odliczy a zaliczy. Zaliczyc do kosztów uzyskania przychodu.

    Jeżeli potrafisz udowodnić że jest Ci potrzebna w działalnośc a
    przynajmniej ma z tą działalnościa związek to owszem. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-07-07 05:45:29
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A gazetkę mogę odliczyć?

    Kupiles nosnik (CD) wraz z opisem systemu (instalacji,
    konfiguracji). Wiec jest to zwiazane z przedmiotem
    dzialalnosci.

    Oczywiscie wypowiadam sie tu w sensie zdroworozsadkowym.
    Jak to interpretuja urzednicy - to juz inny temat.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 6. Data: 2004-07-07 12:30:00
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    WOJSAL pisze:

> [...]
    > dzialalnosci.
    >
    > Oczywiscie wypowiadam sie tu w sensie zdroworozsadkowym.
    > Jak to interpretuja urzednicy - to juz inny temat.

    Dokladnie odwrotnie...

    Kupil opis instalacji i konfiguracji.. a dodatkowo dostal w prezencie
    nosnik...

    Jaknie wierzysz, to popatrz na stawke VAT.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-07-07 19:39:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jul 2004, Boguslaw Szostak wrote:

> [...]
    >+ Dokladnie odwrotnie...
    >+
    >+ Kupil opis instalacji i konfiguracji.. a dodatkowo dostal w prezencie

    No dobra. To ja bym na jego miejscu stwierdził że opis jest mi potrzebny
    do prowadzenia DG a nosnik... a nie wiem. I tak ściągnę z Internetu bo mam
    SDI ;) (nie próbuj się przyczepić że dostałem "przychód do opodatkowania"
    bo jak widzisz mi nośnik niepotrzebny: błysk, kilkanaście godzin {w nocy
    :]} i płytka ściągnięta !)

    >+ Jaknie wierzysz, to popatrz na stawke VAT.

    ...czego, nośnika ? ;)
    A poważnie mówiąc - owszem, pamiętam że był wyrok iż może istnieć
    "czasopismo w formie elektronicznej" i liczy się za "czasopismo",
    ale jak płytka do "papieru" to płytka już czasopismem nie jest.
    Porąbane... zgoda !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, kilkadziesiąt czasopism w kosztach luzem, prenumerata

  • 8. Data: 2004-07-07 23:36:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 7. lipca 2004 14:30 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Boguslaw Szostak:

    > Kupil opis instalacji i konfiguracji.. a dodatkowo dostal w prezencie
    > nosnik...

    A to nie trzeba podatku od darowizny?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2004-07-08 06:28:53
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > W odpowiedzi na pismo z dnia śro 7. lipca 2004 14:30 opublikowane na
    > pl.soc.prawo.podatki podpisane Boguslaw Szostak:

    > A to nie trzeba podatku od darowizny?

    Linux ma wartosc 0. POdatek procentowy od 0 wynosi z reguly
    0. ;)
    Choc byli profesrowie z urzedow ktorzy chcieli wyludzic
    podatek od Linuksa.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 10. Data: 2004-07-08 06:32:35
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Dokladnie odwrotnie...
    >
    > Kupil opis instalacji i konfiguracji.. a dodatkowo dostal w prezencie
    > nosnik...
    >
    > Jaknie wierzysz, to popatrz na stawke VAT.

    Byc moze. W kadzym badz razie chodzilo mi o to
    by nie ksiegowal ze kupil Linuksa, bo tego
    nie mozna kupic - jak slusznie zauwazyles.
    (Linux jest bezcenny ;)
    Natomiast mozna zaksiegowac zakup gazetki, jako
    instrukcji do instalowania. Tak wiec na stanie
    ma gazetke a nie Linuksa. Bo posiadanie na stanie
    Linuksa o cenie 0, rozklada nasz system fiskalny
    a niektorzy urzednicy dostaja wtedy malpiego
    rozumu ;)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl