  • 1. Data: 2004-07-06 08:48:43
    Temat: Rejestr podatku CCP
    Od: "Monika" <monika_kropka_milner@desktop_kropka_com_kropka_pl.invalid>

    Z jaką datą wprowadza się do rejestru CCP
    Umowa kupna-sprzedaży z datą zakupienia czy z datą sprzedaży danego towaru?
    Jak to wygląda przy umowach komisu?

    Pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2004-07-06 22:32:31
    Temat: Re: Rejestr podatku CCP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jul 2004, Monika wrote:

    >+ Z jaką datą wprowadza się do rejestru CCP

    ...y ?? Chodzi może o PCC ???

    >+ Umowa kupna-sprzedaży z datą zakupienia czy z datą sprzedaży danego towaru?

    Moment. A kto kupuje i kto sprzedaje ?
    Bo jeśli sprzedaje firma - to PCC (poza nieruchomościami) nie ma (jak
    podlega pod VAT to nie jest objęte PCC). Czyli dla firmy może liczyć
    się tylko zakup !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-07-07 07:52:02
    Od: "Monika" <monika_kropka_milner@desktop_kropka_com_kropka_pl.invalid>

> [...]
    > Bo jeśli sprzedaje firma - to PCC (poza nieruchomościami) nie ma (jak
    > podlega pod VAT to nie jest objęte PCC). Czyli dla firmy może liczyć

    Jestem podatnikiem VAT. Jestem zarejestrowana w Urzędzie jako płatnik
    podatku od czynności cywilnoprawnych. Kupuję towar od osoby fizycznej na
    umowę kupna-sprzedaży. Muszę ją wprowadzić do rejestru. Tylko pytanie czy
    jak kupię ten towar czy dopiero w momencie kiedy go odsprzedam? Czy może
    wprowadzam w momencie zakupu a odnotowuję że podatek płacę w momencie kiedy
    sprzedaję towar?
    I jak to wygląda z umowami Komisu? Sporządzam umowę przyjęcia towaru do
    komisu i do rejestru wprowadzam w momencie kiedy sprzedam czyli wtedy kiedy
    dostanę faktycznie pieniądze za towar, czy w momencie kiedy wypłacam osobie
    która go do komisu oddała? (zakładamy że to są osoby fizyczne)

    Monika