  • 1. Data: 2006-07-05 13:05:02
    Temat: Kupno-Sprzedaż
    Od: "Józek" <g...@q...com>

    Cześć.

    Mam pytanie: czy to prawda że od umowy kupna-sprzedaży o wartości przedmiotu
    poniżej 1000zł nie płaci się podatku?
    Ewentualnie jaki jest górny próg "bezpodatkowy"?

    Z góry dziekuję.

  • 2. Data: 2006-07-05 14:46:30
    Temat: Re: Kupno-Sprzedaż
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Józek wklepał/a:

    http://pit.pl

  • 3. Data: 2006-07-05 15:19:23
    Od: "Józek" <g...@q...com>

    > http://pit.pl

    Dzięki, o to mi chodziło.

  • 4. Data: 2006-07-06 07:14:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jul 2006, Józek wrote:

    > Cześć.
    >
    > Mam pytanie: czy to prawda że od umowy kupna-sprzedaży o wartości przedmiotu
    > poniżej 1000zł nie płaci się podatku?

    Nieprawda.
    Bo w rachubę mogą wchodzić 3 różne podatki: VAT, PCC i PIT.
    Tylko przy sprzedaży przedmiotów:
    - używanych >pół roku
    - poza DG
    ...jest tak jak piszesz :)