  • 1. Data: 2006-07-05 14:42:18
    Temat: wiata na samochód służbowy - w koszty DG?
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    No właśnie, chcę taką postawić bo marnieje od deszczu, słońca, opadów z
    drzew i ptasich odchodów. A że auto firmowe, mogę w koszty? Bezpośredniego
    związku z osiąganiem przychodów nie widać, ale z drugiej strony mam
    obowiązek dbać o majątek firmy. Skoro wlicza się _nieobowiązkowe_
    ubezpieczenie AC...

    ---
    Piotr Wozniacki
    p.wozniacki@wirtualnapolska

  • 2. Data: 2006-07-06 20:12:42
    Temat: Re: wiata na samochód służbowy - w koszty DG?
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > związku z osiąganiem przychodów nie widać, ale z drugiej strony mam
    > obowiązek dbać o majątek firmy. Skoro wlicza się _nieobowiązkowe_

    ---
    > Piotr Wozniacki
    > p.wozniacki@wirtualnapolska

    Nikt nie wie, czy temat zbyt oczywisty?

  • 3. Data: 2006-07-06 20:19:37
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    IMO mozesz. Pozostaje kwestia formalnosci: zakup wiaty, budowa na podstawie
    umowy? etc.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2006-07-09 11:55:12
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Możesz jak najbardziej.

    Pozdrawiam,

    Jakusa

  • 5. Data: 2006-07-09 12:05:37
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    "jakusa" <c...@h...com> wrote in message
    > Możesz jak najbardziej.
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > Jakusa

    To ustaliwszy, rozważmy czy postawienie czegoś takiego nie zrodzi nowego
    wymiaru podatku od ieruchomości (mam zadeklarowany jeden pokój do DG, i
    właśnie przyszedł wymiar: 18 zl/m2, a słyszałem że za garaż jest jeszcze
    więcej). A jak będzie w przypadku wiaty (zwykły dwuspadowy dach na 6
    słupach)

  • 6. Data: 2006-07-16 11:52:42
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

> [...]
    > właśnie przyszedł wymiar: 18 zl/m2, a słyszałem że za garaż jest jeszcze
    > więcej). A jak będzie w przypadku wiaty (zwykły dwuspadowy dach na 6

    Bardzo potrzebuję odpowiedzi na te pytania!