    From: "Piotr Chlabicz" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kupno samochodu
    Date: Tue, 26 Mar 2002 17:59:13 +0100

    Jestem tu calkiem nowy, wiec pragne na poczatek sie przywitac.

    Natomiast jesli chodzi o moje pytanie:
    Czy kupujac samochod nalezy wspolnie ze sprzedajacym wypelniac jakies druki
    US, sluzace obliczeniu naleznych podatkow? Jezeli tak to jakie to sa druki?
    Ewentualnie gdzie moge szukac informacji jakie dokumenty sa potrzebne w US
    przy placeniu podatku od umowy kupna-sprzedazy?

    --------
    Piotr Chlabicz