  • 1. Data: 2002-11-13 17:54:09
    Temat: Wspólne rozliczenie podatku
    Od: "Lxaga" <l...@p...onet.pl>

    Czy po podpisaniu notarialnie zniesienia wspólności majątkowej małżonków
    nadal mogą się oni rozliczać wspólnie z podatku dochodowego?

    Pozdrawiam
    Lxaga

  • 2. Data: 2002-11-13 21:31:48
    Temat: Re: Wspólne rozliczenie podatku
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Lxaga napisał:
    > Czy po podpisaniu notarialnie zniesienia wspólności majątkowej małżonków
    > nadal mogą się oni rozliczać wspólnie z podatku dochodowego?
    Nie. Warunkiem wspólnego rozliczania jest istnienie wspólności
    majątkowej miedzy małżonkami.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-11-14 00:56:46
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Nov 2002, Lxaga wrote:

    >+ Czy po podpisaniu notarialnie zniesienia wspólności majątkowej małżonków
    >+ nadal mogą się oni rozliczać wspólnie z podatku dochodowego?

    AFAIR UoPDoOF stanowi że muszą mieć cały rok wspólność (art.6.1.2)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-11-14 17:59:15
    Od: "Lxaga" <l...@p...onet.pl>

    Tylko że notarialnie zniesiona jest wspólność umowna, a nie ustawowa, jak
    dobrze kojarzę.
    Ale dzięki za odpowiedź

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

  • 5. Data: 2002-11-14 23:11:06
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Nov 2002, Lxaga wrote:

    >+ Tylko że notarialnie zniesiona jest wspólność umowna, a nie ustawowa, jak
    >+ dobrze kojarzę.

    ??
    Możesz objaśnić co to jest jedno i drugie ?

    I podanie wKF: odpowiedzi POD cytatami łatwiej komentować... !

    [...]

  • 6. Data: 2002-11-15 16:11:40
    Od: "Lxaga" <l...@p...onet.pl>

    Przepraszam, napisałem bzdury. Przeglądałem dzisiaj taki kt notarialny i
    jest to zniesienie wspólności ustawowej.
    Lxaga