  • 11. Data: 2005-01-03 23:03:04
    Temat: Re: Kwota wolna. DG i etat?? Ciekawe...
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    ja bym tutaj raczej podejrzewał inne intencje, ale mniejsza z tym

    > Też mi się tak wydaje. Poza tym, nawet, jeśli będziesz odliczał tą kwotę
    > dwukrotnie w ciągu roku,
    > to przecież i tak będziesz to musiał wyrównać składając deklarację
    roczną.
    > Czy się mylę?

    Ale w ten sposób brałbyś niejako kredyt z budżetu i mogłoby przez
    to zabraknąć np. na pensję albo podwyżkę dla jakiegoś urzędasa.

    Pix

  • 12. Data: 2005-01-05 09:48:48
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    > roczną.

    nie mylisz sie

    poza tym chyba niekt nie wzialpod uwage, ze prowadzac dzialalnosc
    gospodarcza mozesz wybrac podatek liniowy i wtedy od tych dochodow nie
    masz kwoty wolnej od podatku i skladasz odzielny pit z dzialalnosci i z
    umowy o prace ....

  • 13. Data: 2005-01-05 12:03:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jan 2005, Bogna wrote:
    [...]
    > + poza tym chyba niekt nie wzialpod uwage, ze prowadzac dzialalnosc gospodarcza
    > + mozesz wybrac podatek liniowy i wtedy od tych dochodow nie masz kwoty wolnej

    ...ale nie "wstecz".
    Do 20. stycznia danego roku. Czyli za 2004 rok ma 11 miesięcy
    spóźnienia :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-01-06 22:02:32
    Od: Mariusz<m...@t...pl>

    > ....ale nie "wstecz".
    > Do 20. stycznia danego roku. Czyli za 2004 rok ma 11 miesięcy
    > spóźnienia :)
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    Dobra, działalność funkcjonuje od 08.2004 i nic nikomu nie
    zgłaszałem narazie, co zrobić żeby sie nie wkopać bardziej.
    Podkreślam jeszcze raz że przychody z działalności są równe ZERO pln.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2005-01-06 22:40:11
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Dobra, działalność funkcjonuje od 08.2004 i nic nikomu nie
    > zgłaszałem narazie, co zrobić żeby sie nie wkopać bardziej.

    Jak "bardziej"?
    Nie osiągnąłeś jeszcze żadnego dochodu, więc nie miałeś
    obowiązku zgłaszania niczego pracodawcy - sprawa jest
    czysta. Gdzie tu widzisz jakieś wkopanie się?

    Pix

  • 16. Data: 2005-01-07 09:02:44
    Od: Mariusz<m...@t...pl>

> [...]
    > obowiązku zgłaszania niczego pracodawcy - sprawa jest
    > czysta. Gdzie tu widzisz jakieś wkopanie się?

    Bo Mr Gotfryd Smolik stwierdził że mam plecy na 11 miesięcy i się
    zamieszałem, sorry Pix i thank you z apomoc!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2005-01-07 09:03:28
    Od: Mariusz<m...@t...pl>

> [...]
    Bo Mr Gotfryd Smolik stwierdził że mam plecy na 11 miesięcy i się
    zamieszałem, sorry Pix i thank you z apomoc!!

    Ps. To kiedy muszę zgłosić to pracodawcy, w momencie uzyskania
    pierwszego dochodu tak??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 18. Data: 2005-01-07 14:55:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005, Mariusz wrote:
    [...]
    >+ Bo Mr Gotfryd Smolik stwierdził że mam plecy na 11 miesięcy

    ..owszem, ale to dlatego iż sam nie sprawdziłem że dotyczy to literalnie
    zapisanego "osiągania przychodów", a wychodzi iż pix dobrze gada.
    Niniejszym wnoszę o usprawiedliwienie !

    >+ i się zamieszałem

    ...ja pomogłem :[
    I pomaga ustawodawca, który zmiany w stylu:
    "osiąga przychody" -> "podlega pod ustawę"
    ...co i rusz gdzieś pakuje.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 19. Data: 2005-01-11 22:34:20
    Od: Mariusz<m...@t...pl>

    > ....ja pomogłem :[
    > I pomaga ustawodawca, który zmiany w stylu:
    > "osiąga przychody" -> "podlega pod ustawę"
    > ....co i rusz gdzieś pakuje.
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    Nie no oczywiście, generalnie bardzo sobie cenie rady Mr. Gotfryd'a i
    serdecznie dziekuję za wszystkie podpowiedzi, pozdrawiam!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info