  • 1. Data: 2004-07-11 19:27:05
    Temat: ulga odsetkowa - prosba o interpretacje...
    Od: "Jasek" <j...@p...onet.pl>

    Ulga odsetkowa zostala "uruchomiona" w roku 2002 na 3 lata. Co to znaczy?
    Czy jezeli podpisze umowe w 2004, dostane kredyt w 2004, udbiore mieszkanie
    w 2004 a akt notarialny w 2005 czy sie lapie w ulge?

    Dziekuje,
    Jacek

  • 2. Data: 2004-07-12 17:33:23
    Temat: Re: ulga odsetkowa - prosba o interpretacje...
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

> [...]
    mieszkanie
    > w 2004 a akt notarialny w 2005 czy sie lapie w ulge?

    Hmm... Nie znam się na prawie podatkowym, ale niedawno kupowałem mieszkanie.
    Wydaje mi się, że trochę Ci się pomięszało - dla ulgi odsetkowej zdaje się,
    że nie ma
    warunków ograniczających ją ze względu na dzień zakupu mieszkania. Okres
    trzyletni,
    o którym tutaj piszesz raczej na pewno dotyczy ulgi remontowej, która
    zaczęła się
    w 2003 roku.

  • 3. Data: 2004-07-12 21:18:42
    Od: Paweł Więcek <c...@v...net>

    Thus wrote ziolo <z...@p...fm>:
    > warunków ograniczaj?cych j? ze wzgl?du na dzie? zakupu mieszkania. Okres
    > trzyletni,
    > o którym tutaj piszesz raczej na pewno dotyczy ulgi remontowej, która

    Dokładnie tak -- a ulga odsetkowa działa "do skutku", czyli do spłacenia
    odsetek.

    Paweł

    --
    (___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ http://www.coven.vmh.net/ |