  • 1. Data: 2004-07-11 17:45:46
    Temat: sprowadzenie auta z USA
    Od: "Nomador" <N...@p...net>

    Drodzy grupowicze,

    Rozwazalem mozliwosc zakupu samochodu w USA i sprowadzenia go do Polski
    jednak mam watpliwosci co do oplacalnosci takiej decyzji.
    Auto jest uzywane, z 98r, cena to niecale 10.000 USD. Dla porownania podobne
    uzywane w Polsce kosztuje po przeliczeniu okolo 11.500 USD.

    Teraz moje watpliwosci:
    1 - ile kosztuje w praktyce sprowadzenie auta do Polski (czymkolwiek, moze
    trwac dlugo i licze sie z tym) - chodzi mi o sam transport
    2 - jak wygladaja wszelkie cla, oplaty ktore nalezy zaplacic ?
    3 - czy w przypadku auta z USA beda dodatkowe problemy w porownaniu np.
    gdybym auto sciagal z jakiegos europejskiego kraju ? (zakladajac ze nie
    nalezy on do UE).

    pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc