  • 11. Data: 2006-04-10 17:58:56
    Temat: Re: L4 i ZUS
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 10 kwi o godzinie 06:27, na pl.soc.prawo.podatki, ania napisał(a):

    > ale sie na tych lepszych grupach ostatnio porobilo, nie dziwie sie, ze ze
    > starej ekipy zostalo na podatkach tak niewiele osob

    No to ciekawe co z tobą się działo .... bo archiwum trzeba głębokooooooo szukać by
    ciebie znależć :DD
    Czyżby spędzałaś czas na zapoznawaniu się z prawem ze względu na "wcześniejszą
    nieznajomość" w miejscu
    .... hmmmm .... jakimś odosobnionym?

    --
    Herbi
    10-04-2006 19:58:53

  • 12. Data: 2006-04-10 21:20:06
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Herbi"

> [...]
    > szukać by ciebie znależć :DD
    > Czyżby spędzałaś czas na zapoznawaniu się z prawem ze względu na

    NTG!
    i myslisz ze ja cale zycie uzywalam neostrady albo jednego adresu
    mailowego - podpowiem ci - zawsze podpisywalam sie jako ania, wiesz ale an
    jest duzo, wiec bedzie ci ciezko prowadzic dochodzenie, a nie pomoge ci
    zreszta smieszne to jest

    www.aem.pl GG: 1145538
    143 spiace kucyki, bo zle odzywiane