  • 21. Data: 2005-01-14 08:02:54
    Temat: Re: LCD w urzędach skarbowych ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Bzooo napisał(a):

    > ^^^
    > Mógłbym rzec: Tylko tyle??
    > Bo u nas to rzadko poniżej 10 schodzi, a i 13 sie raz siedziało :[

    No iesz, jak siedzę 15 godzin w biurze (w okresie bilansowym tak bywa)
    to cześć tego czasu wlepim gały w papiery, nie w monitor ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2005-01-14 08:50:12
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Za to w zimie zmniejszają koszty ogrzewania!

    W sumie racja :-)))

    Boa.

  • 23. Data: 2005-01-14 09:04:46
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Maddy wrote:

    > Okulary mu moge zafundować od biedy.

    Czy okuklary tzw. ochronne do pracy z komputerem (antyrefleks,
    polaryzacja) dalej sie naleza tylko tym, co im si popsul wzrok, czy tez
    juz moze ktos moze "prewencyjnie" chronic zdrowe oczy, bo mu si enalezy?

    Pozdr

    Literatura: Najlepsze sagi i światy fantasy .... http://tiny.pl/8pz
    Film: Zatoichi - Slepy Samurai ................. http://tiny.pl/8lh
    Jacek Dukaj - która powieść najlepsza? ......... http://tiny.pl/8lf
    Najgorszy film fantastyczny wszechczasów to .... http://tiny.pl/8lx

  • 24. Data: 2005-01-14 09:52:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Jan 2005, mirek wrote:

    >+ Moim zdaniem w miejscach pracy, gdzie pracownik patrzy w monitor dłużej niż
    >+ 0,5 godziny dziennie - to obowiązkiem pracodawcy powinno być wymiana
    >+ monitorów na LCD.

    Acha. To powinienem sam siebie ukarać ;) (pracowników nie mam).
    Zeznaję iż IMO obraz z LCD jest *niekoniecznie* lepszy niż z CRT.
    Zresztą to nie tylko I*M*O...
    Co mieliby zrobić wobec tego pracodawcy zatrudniający grafików
    i innych takich jeśli uznaje się iż LCD ma *niewystarczającą jakość*
    a mieliby obowiązek jak powiadasz ?

    Nie, ja nie powiadam że *dla mnie* koniecznie miałby niewystarczającą
    jakość. Ale z rzadka włączam sobie na chwilę (na 19") 1600x1200
    żeby "widzieć całość" - więc nawet jak LCD kupię to CRT pewnie zostanie.

    >+ Od LCD lepsze będą monitory OLED...

    ...ależ jasne. A zamiast komunikacji publicznej realizowanej autobusami,
    tramwajami i trolejbusami miasto powinno dopłacać do taksówek coby
    bilet był po 2,30 ;)
    Przecież nowe technologie z reguły KOSZTUJĄ. I z kolei mają "krótki
    czas życia do potanienia o połowę". Więc nie ma sensu pakować kilku
    pensji pracownika w coś co za rok będzie kosztowało połowę...

    I to nie kto inny - a *PRACOWNIK* musi zarobić na owe nowości !
    Jak myślisz, czym kończy się wprowadzanie takich "przymusów" ?

    Zauważ iż uważam że powinna być zachowana jakaś tam miara, we
    wszystkim. Jak to pijacy powiadają ;) - "może być wiadro, byle
    miara" :)
    Znaczy - jestem przeciwny skrajnościom w postaci pracy na złomie.
    Zgoda.
    Ale jak ktoś może *w potrzebnej rozdzielczości* ustawić te
    przynajmniej 75 (zgoda, lepiej 85) Hz na CRT.... to może NIE
    twierdzić że "*każdy* potrzebuje LCD" ?
    BTW: ciekawe co będzie kiedy ceny LCD spadną poniżej CRT... ;)
    "każdy pracownik ma prawo do obrazu bez smużenia" ;) ? - no
    tego problemu mam nadzieję nie będzie :) pewnie kosztem
    przetwarzania sprowadzonego do 5 czy 4 bitów :[ ("szybkie"
    LCD już mają 6-bitowe a nie 8-bitowe przetwarzanie kolorów).

    Natomiast widywałem już przypadki kiedy w pomieszczeniu stały całkiem
    przyzwoite monitory, a na pytanie "jak wy tak możecie pracować ??"
    pracownicy stwierdzali że "im nie wolno nic przestawiać".
    A na monitorach ... 60 Hz. Od drzwi widać :(
    To dopiero jest tragedia... :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 25. Data: 2005-01-14 10:26:32
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Robert" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Tym nie mniej, chyba nie zakładasz, że kto jak kto ale Skarbowcy (z
    wielkiej
    > litery) będą kupowali najtańszy badziew. Myślę, że min. będzie to sony,
    ew.
    > samsung, może Yiiama a tego za 1100 nie kupisz :)

    Philips 17 LCD 170S5FS za 1111,69
    http://www.softon.pl/sklep/index.php?s=produkt&pid=1
    64&ref=skapiec.pl

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 26. Data: 2005-01-14 10:41:53
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    Z innej beczki ale podobnie....

    Czy wie ktoś co dzieje się ze sprzętem z urzędów,
    który jest "wyrzucany"?
    Bo taki komp 1GHz to porażka i na nim sie nie da
    pracować.
    BTW, kto znajdzie ciągle pracujący 486 ??
    Bo u mnie taki serwuje www i robi to nieźle, na łączu
    tpsa dsl1.

  • 27. Data: 2005-01-14 10:56:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bzooo,

    Friday, January 14, 2005, 11:41:53 AM, you wrote:

    > Z innej beczki ale podobnie....
    > Czy wie ktoś co dzieje się ze sprzętem z urzędów,
    > który jest "wyrzucany"?

    Krewni i znajomi królika...

    > Bo taki komp 1GHz to porażka i na nim sie nie da
    > pracować.

    Bez przesady.

    > BTW, kto znajdzie ciągle pracujący 486 ??

    Ja?

    > Bo u mnie taki serwuje www i robi to nieźle, na łączu
    > tpsa dsl1.

    No to się zdecyduj - potrzeba >1GHz czy nie ;-)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2005-01-14 11:03:55
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > No to się zdecyduj - potrzeba >1GHz czy nie ;-)

    Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma.
    Skoro musi być LCD w takiej skarbuffce....
    Swoją drogą przydałby się ten GHz - dałoby się
    serwować www ze skryptami server-side.

  • 29. Data: 2005-01-14 11:49:19
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    > Krewni i znajomi królika...

    Rozumiem, ze masz na to jakies dowody. Albo chociaz znasz taki przypadek z
    wlasnego doswiadczenia.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 30. Data: 2005-01-14 11:58:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Friday, January 14, 2005, 12:49:19 PM, you wrote:

    > Rozumiem, ze masz na to jakies dowody.

    Dowody? Na co? Na sprzedaż używanego sprzętu pracownikom i ich
    rodzinom? Dowody czego?

    > Albo chociaz znasz taki przypadek z wlasnego doswiadczenia.

    Oczywiście - to powszechna praktyka. Zawsze lepiej sprzedać niż
    wyrzucić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl