  • 1. Data: 2002-09-25 11:54:54
    Temat: chyba się na tym znacie
    Od: f...@p...onet.pl

    Mam takie pytanie:
    Chciałbym policzyć sobie 50 % kosztów uzyskanie przych. - proste umowa o
    przekazanie praw autorskich.
    Jak ta umowa ma wyglągać skoro wykonałem jakieś dzieło i chcę przekazać do
    niego prawa.
    Niby proste ale dla mnie nie do końca.
    Moż ktoś robił coś takiego albo poprostu sie na tym zna. Dzieki za pomoc

    z pozdrowieniami
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-09-25 17:21:23
    Temat: Re: chyba się na tym znacie
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

> [...]
    > Niby proste ale dla mnie nie do końca.
    > Moż ktoś robił coś takiego albo poprostu sie na tym zna. Dzieki za pomoc

    --------
    wystarczy Zwykła Umowa o dzieło o treści w polu uwaga : Prawa autorskie
    pozostają własnością Zleceniodawcy (mniej więcej to tak)

    rafal

  • 3. Data: 2002-09-25 21:27:52
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Sep 2002, rafal wrote:

> [...]
    >+ > przekazanie praw autorskich.
    >+ > Jak ta umowa ma wyglągać skoro wykonałem jakieś dzieło i chcę przekazać do
    [...]
    >+ wystarczy Zwykła Umowa o dzieło o treści w polu uwaga : Prawa autorskie
    >+ pozostają własnością Zleceniodawcy (mniej więcej to tak)

    Jak zwykle pomarudzę, że z umowy powinno czarno na białym
    wynikać że jest to umowa *tylko* o "część autorską", jako
    że tzw. "prace inżynierskie" (np. wdrożenie czy instalacja
    czegokolwiek) na pewno dziełem autorskim nie są !
    A przynajmniej - :] *nie powinno* (z umowy) czarno na
    białym wynikać że jakieś "nieautorskie" prace *są* składnikiem
    umowy (bo od nich to tylko 20% KUP....)
    IMHO oczywiście... ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd