  • 1. Data: 2007-07-27 10:50:09
    Temat: Laptop ze stanu na sprzedaż
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Witam,

    kupiem 2 lata temu klaptopa, zaksięgowałem go w PKPiR w KUP, bo to dla mnie.
    Teraz pomału dojrzewam do nowego. Czy mogę stary po prostu sprzedać czy
    muszę jakoś przeksięgować z KUP na towar handlowy?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 2. Data: 2007-07-27 11:15:39
    Temat: Re: Laptop ze stanu na sprzedaż

    Dnia 27-07-2007 o 12:50:09 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > Teraz pomału dojrzewam do nowego. Czy mogę stary po prostu sprzedać czy
    > muszę jakoś przeksięgować z KUP na towar handlowy?

    Skoro to wyposażenie, to nie ma nic wspólnego z kol. 10 KPiR, więc
    sprzedajesz
    i przychód wpisujesz do kol. 8 i tyle, IMHO.