  • 1. Data: 2007-07-26 10:34:29
    Temat: umowa o dzieło w koszty
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Witam,

    Jako prowadzący DG zawieram umowę o dzieło z osobą.
    osoba przedstawia rachunek:

    1. Wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy 1000zł
    2. Koszty uzyskania przychodu 20%
    3. Kwota do opodatkowania 800zł
    4. Podatek 160zł
    5. Kwota do wypłaty 840zł

    powiedzcie mi która kwota jest moim kosztem uzyskania
    przychodu, który wpisuję do KPiR? wypłacam osobie 840zł,
    ale podatek też muszę zapłacić, więc na mój rozum 1000zł
    jest moim kosztem.

    Piotr

  • 2. Data: 2007-07-26 10:40:41
    Temat: Re: umowa o dzieło w koszty
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 26-07-2007 o 12:34:29 PiotrB. <p...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > przychodu, który wpisuję do KPiR? wypłacam osobie 840zł,
    > ale podatek też muszę zapłacić, więc na mój rozum 1000zł

    1000zl

    Z tym że ktoś sobie pdoatek zawyżył o 8zł

  • 3. Data: 2007-07-26 10:58:08
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 26-07-2007 o 12:40:41 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał:

    > 1000zl
    > Z tym że ktoś sobie pdoatek zawyżył o 8zł

    dzięki. rzeczywiście podatek 20% policzony.

    Piotr