  • 1. Data: 2007-09-21 17:45:57
    Temat: najem długoterminowy a leasing
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie,
    czy przy najmnie długoterminowym mogę odliczać 100% VATu z "czynszu" ?
    najem samochodu osobowego

    czy po jakimś okresie jest możliwość wykupu/pierwokupu samochodu?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2007-09-21 18:58:07
    Temat: Re: najem długoterminowy a leasing
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > mam pytanie,
    > czy przy najmnie długoterminowym mogę odliczać 100% VATu z "czynszu" ?
    > najem samochodu osobowego
    najem leasing ,dzierżawa oraz umowy o "podobnym charakterze" 60% nie więcej
    niż 6000

    > czy po jakimś okresie jest możliwość wykupu/pierwokupu samochodu?

    zgodnie z zapisami w umowie między stronami,
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2007-09-21 19:24:31
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Ania pisze:
    > Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > najem leasing ,dzierżawa oraz umowy o "podobnym charakterze" 60% nie więcej
    > niż 6000

    tego się obawiałem :)

    > zgodnie z zapisami w umowie między stronami,
    > pozdrawiam ania
    dzięks.

    --
    pozdros