  • 1. Data: 2007-06-04 15:15:39
    Temat: Leasing wpłata początkowa, a koszt uzyskania przychodu?
    Od: "Marekborowski.pl" <marekborowski@marekborowski____.pl>

    Witam.
    Jak w temacie. Planuje wziąć w leasing ciężarówke (opel combo 2 osoby, paka
    blaszak) w procedurze uproszczonej. Zamierzam wpłacić ok 40% wartości
    początkowej. Czy ta wpłata będzie stanowiła koszt uzyskania przychodu?
    Jak zaznaczyłem wcześniej, nie będzie to osobowe auto, ale pełna
    "ciężarówka" z możliwościa odliczania 100% Vatu

  • 2. Data: 2007-06-05 18:48:21
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak zaznaczyłem wcześniej, nie będzie to osobowe auto, ale pełna
    > "ciężarówka" z możliwościa odliczania 100% Vatu

    Rozumiem , że chodzi o lesing operacyjny?
    Jeśli to dobra firma leasingowa to tak ci rozpiszą tę wpłatę , że będzie
    stanowiła koszt w miesiącu otrzymania faktury.Uwaga na tzw czynsz inicjalny lub
    opłatę wstępną - te będą kosztem ale rozliczanym proporcjonalnie do okresu
    trwania umowy leasingu.Czynsz (rata) tzw "zerowy/a"- jest OK.

    Pzdr- Kriss