  • 1. Data: 2002-06-06 07:21:36
    Temat: Likwidacja dzialalnosci
    Od: "Anna" <n...@i...pl>

    Witam
    Chciałabym zlikwidowac działalność i przekazać to co mam w firmie (jakies
    małeę rzeczy faks, telefon) do firmy męza. Jednak nie wiem gdzie moge
    znaleźć jak to zrobić. Chodzi mi o to, czy musze płacić jakis VAT i
    podatek?Musze chyba zrobic spis z natury.
    Czy ktos mógłby mi pomóc w tym jak to zrobic?

    Pozdrawiam
    Anka

  • 2. Data: 2002-06-06 22:06:42
    Temat: Re: Likwidacja dzialalnosci
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Anna <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adn2ih$e88$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > podatek?Musze chyba zrobic spis z natury.
    > Czy ktos mógłby mi pomóc w tym jak to zrobic?

    Zapraszam na moje FAQ :) Mile widziane pisemne opinie ;))
    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497

  • 3. Data: 2002-06-07 07:53:08
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    najlepiej to sprzedaj, lub jak nie chcesz to musisz zrobic remenent
    likwidacyjny, opodatkowac to i dopiero robic z tym co chcesz, niestety w
    tym wypadku maz nie wrzuci tego w koszty

    jacek