  • 11. Data: 2003-09-10 12:40:23
    Temat: Re: Lo boze mój... nowy platnik
    Od: "Tomasz" <T...@o...pl>

    Witam!
    Ja też bym prosił na priv, jeśli można.
    Jak odnowić certyfikat?

  • 12. Data: 2003-09-10 17:15:31
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    zauroczony kolorowym ekranem fart napisał:
    > A tak w ogóle . .... to lecę bawić się tym cholernym programem ...........
    > Niech będzie przeklęty ten, kto robi programy bez konsultacji z
    > ostatecznymi odbiorcami.

    Już tak mocno nie narzekaj.Nowy jest znacznie lepszy od starego.Widać w nim
    kawałek programu,a nie zwykły edytor.
    Odkryłem,że nawet w przypadku zmian w kartotekach ubezpieczonych lub
    płatników,sam dokonuje zmian po sporządzeniu odpowiedniego dokumentu.
    To już jest jakiś postęp.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Jak chcesz się do mnie odezwać to skreśl "spam" z adresu

  • 13. Data: 2003-09-10 19:07:13
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > Zaczołem drukować i ....
    Gratuluję :-)
    > Drukuję dokumenty ZUS P RCX dla 17 osób (6 stron) i tak:
    > strony 1,2,3 - brak kodu kreskowego (chyba tak miało być?)
    > strony 4,5 - zamiast kody kreskowego duży czarny prostokąt,
    > strona 6 - bez kodu
    > i co WY na to?
    Wg ZUS w starej wersji nie na każdej stronie był drukowany ten kod. Po
    prostu to jest sposób kodowania danych, który ułatwia ZUsowi odczytanie
    informacji. Ale ma ograniczoną pojemność i czasami go braknie. wtedy się nie
    pojawia

    --
    PawełJ

  • 14. Data: 2003-09-10 19:12:14
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > A co Ci szkodzi wysłać (wydrukować) wcześniej? Jak "papiury" będa miały
    > status wysłane to mam nadzieję ,że przelewy będą OK.

    Co mi szkodzi? Już ci tłumaczę. Jechałem do klienta, drukowałem wszystko co
    trzeba, łącznie z przelewami. Jak było ok to juz jechać nie musiałem, jak
    było źle to jechałem. Teraz musiałbym jechac dwa razy. Zeby wydrukowac
    przelewy.

    > Niestety tak.Jak chcesz podeślę Ci na priv.

    Podeślij. Z chęcią obejrzę, ale mylisz się co do punktu rejestracji. Nie
    jest konieczny. Przetestowałem to dziś. Zresztą w elektronicznej instrukcji
    obsługi tez pisze, że nie ma obowiązku go instalować

    --
    PawełJ

  • 15. Data: 2003-09-10 19:15:08
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > a czy mozna juz wyslac zgloszenie do ubezpieczenia bez takich danych jak
    NIP
    > i PESEL ?
    Zawsze można było. Warunek był, żeby były podwójne dane identyfikacyjne. Np
    Nazwisko i dowód osobisty :) Z tym, że nazwisko obowiązkowo.

    --
    PawełJ

  • 16. Data: 2003-09-10 19:19:34
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > Już tak mocno nie narzekaj.Nowy jest znacznie lepszy od starego.Widać w
    nim
    > kawałek programu,a nie zwykły edytor.

    Masz jakiś sytem płacowy? Spróbuj wczytac zestaw dokumentów w którym masz
    dane 10 płatników. Powodzenia. w porzednim nie robiło to różnicy ilu
    płatników. W obecnym czeka Cię 10 wczytań, 10 weryfikacji dokumentów, 10
    weryfikacji zestawów i jeszcze 10 weryfikacji przed wysłaniem.

    > Odkryłem,że nawet w przypadku zmian w kartotekach ubezpieczonych lub
    > płatników,sam dokonuje zmian po sporządzeniu odpowiedniego dokumentu.
    > To już jest jakiś postęp.

    Tylko na cholerę mi te kartoteki, jeżeli wszystko mam w kadrach/płacach?
    tylko zamieszanie robią.
    A próbowałeś zrobić w01? Spróbuj, a zobaczysz, że musisz się przemeldowac
    tam gdzie są ulice, bo prokom nie przewidział, że w wioskach bez ulic ktos
    może być płatnikiem.

    --
    PawełJ

  • 17. Data: 2003-09-10 20:05:00
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    zauroczony kolorowym ekranem PawełJ napisał:
> [...]
    > jak było źle to jechałem. Teraz musiałbym jechac dwa razy. Zeby wydrukowac

    Nic z tego nie rozumiem-dlaczego dwa razy? To przelewów nie można drukować
    wcześniej niż się do banku z nimi ktoś uda?
    Pierwsze słyszę.Ja drukuję przelewy kiedy mam ochotę,a płacę gdy mam
    kasę.Czasami taki "nieświeży" przelew i z tydzień sobie poleży na biurku.

  • 18. Data: 2003-09-10 20:11:22
    Od: "Dorota Born" <d...@n...ws>

    Wgrałam nowego Płatnika.
    Troszkę problemów bo nie jest prosty, ale całkiem mi się widzi. Myślę że jak
    się troszeczkę popracuje na nim to zapewne usprawni pracę (kwestia
    przyzwyczajenia).

    Wszystko się zmienia: moda się zmienia, fryzury się zmieniają nasz kochany
    Płatnik też się zmienił niczym kameleon a przy okazji jeszcze połknął
    przekaz elektroniczny.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2003-09-10 20:11:51
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > płatników. W obecnym czeka Cię 10 wczytań, 10 weryfikacji dokumentów, 10
    > weryfikacji zestawów i jeszcze 10 weryfikacji przed wysłaniem.

    program mam,ale płatnik jest jeden.No to temu nowemu też nie przeszkadza 10
    płatników,tylko trochę czasu to trwa-przerwę na kawę i papierosa lub
    śniadanko prokom Ci zafundował za darmo.

    > Tylko na cholerę mi te kartoteki, jeżeli wszystko mam w kadrach/płacach?
    > tylko zamieszanie robią.
    Raz się utworzą i będa sobie leżały.Nie każdy ma tylu płatników i programy
    kadrowe.Zwróć na to uwagę.

    > A próbowałeś zrobić w01? Spróbuj, a zobaczysz, że musisz się przemeldowac
    > tam gdzie są ulice, bo prokom nie przewidział, że w wioskach bez ulic ktos
    > może być płatnikiem.

    w01 akutat nie robiłem,bo miałem w starym,więc ten problem mnie ominął.Jeśli
    zaś chodzi o ulicę to pewnie ulica o nazwie "enter" wystarczy lub może jakaś
    mała kropeczka lub inny przecinek-:)) W wioskach to się KRUS płaci-:)))

  • 20. Data: 2003-09-10 20:16:46
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Zawsze można było. Warunek był, żeby były podwójne dane identyfikacyjne.
    Np
    > Nazwisko i dowód osobisty :) Z tym, że nazwisko obowiązkowo.

    jakos mi nie przyjmowalo nazwiska i karty pobytu KP :(

    vladi