  • 1. Data: 2003-09-08 08:41:38
    Temat: jak archiwizowac nowego platnika
    Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl>

    Dawniej mozna bylo zrobic kopie poszczegolnych platnikow na dyskietce i w
    kazdej chwili odtworzyc dane

    Jak teraz zrobic kopie poszczegolnych platnikow ???

    Na infolini tego niestety nie wiedz :((
    andrzej

  • 2. Data: 2003-09-08 17:52:12
    Temat: Re: jak archiwizowac nowego platnika
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > Jak teraz zrobic kopie poszczegolnych platnikow ???
    Tu potrzeba seca od SQL-owych i Accesowych baz danych. Ja bym próbował
    kopiować to co jest tu:
    C:\Program Files\PROKOM Software SA\Płatnik\db
    są tam dwa pliki. No i może jeszcze
    C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL$PLATNIK\Data
    Ale to tylko moje domysły.
    A jeżeli masz na myśli kopie *.kdu po to żeby otworzyc na innym komputerze,
    to można zestaw wysłany (niewysłany pewnie też) zapisać do pliku. I można go
    otworzyć za pomocą starego płatnika, czyli struktura się nie zmieniła.

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2003-09-09 09:28:09
    Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl>

    Dzwonikem do Prokomu , facet powiedzial ze pojedynczo jest to niemozliwe,
    tylko i wylacznie plik umieszczony w katalogu "baza" wten sposob mozna
    archiwizowac i przenosic na inny komputer
    andrzej

  • 4. Data: 2003-09-09 16:55:39
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > Dzwonikem do Prokomu , facet powiedzial ze pojedynczo jest to niemozliwe,
    > tylko i wylacznie plik umieszczony w katalogu "baza" wten sposob mozna
    > archiwizowac i przenosic na inny komputer
    Co rozumiesz przez pojedynczo? Możliwe. Możesz sobie zapisac do pliku coś co
    stworzyłeś w nowym płatniku. A potem go wczytać do innego. Da się to zrobić
    z zestawem dokumentów.
    PawełJ

  • 5. Data: 2003-09-09 17:55:14
    Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    co
    > stworzyłeś w nowym płatniku. A potem go wczytać do innego. Da się to

    Chodzi o pojedynczego płatnika jezeli jest ich wiecej niz jeden

    Andrzej