  • 41. Data: 2009-05-27 18:59:59
    Temat: Re: Ludzie to są jednakowoż głupie ;-)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-27, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 27 maj 2009 19:46
    > (autor Gotfryd Smolik news
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0905271939370.372@quad>):

    > No a jak inaczej? Jak nie ma dowodów, to jak złapiesz?

    A poczytajże sobie np. tu:
    http://ehandel.pit.pl/urzad_skarbowy_wzywa_jak_zaleg
    alizowac_ehandel_1325.php
    Fakt, że to pit.pl, ale artykuł daje jakieś pojęcie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2009-05-27 19:04:55
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Tristan pisze:
    > A ja nie wymagam niczego od kapitalistów poza zdechnięciem jak najszybciej.

    Obawiam się, że mylisz kapitalizm z systemami oligarchicznycznymi.

    No bo chyba nie wymagasz od pana Kazia, który to jest właścicielem
    zakładu wulkanizacyjnego i ma dwóch pracowników, "zdechnięcia jak
    najszybciej".

    A może od pani Ziuty robiącej z pracownicą gofry na deptaku też wymagasz
    "zdechnięcia jak najszybciej"?

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 43. Data: 2009-05-27 19:26:12
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-05-2009 o 21:04:55 Michał <r...@x...cy> napisał(a):

    > Obawiam się, że mylisz kapitalizm z systemami oligarchicznycznymi.

    Bo to działa tak: pomieszaj ludziom pojęcia i od tej pory
    wszystko już będzie dwaplusdobre lub trzypluszłe.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 44. Data: 2009-05-27 19:39:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 27 maj 2009 20:59
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > A poczytajże sobie np. tu:

    http://ehandel.pit.pl/urzad_skarbowy_wzywa_jak_zaleg
    alizowac_ehandel_1325.php
    > Fakt, że to pit.pl, ale artykuł daje jakieś pojęcie.

    No ale tu piszą o Alledrogo. A ja pytam, jak inaczej US miałby ścigać, jak
    nie podług właśnie takich właśnie akcji. Bo zarzucacie mu, że ściga nie
    rzeczywistych przestępców, a błędy w papierkach. No więc właśnie te błędy w
    papierkach czasami są błędami, a czasami dowodami przestępstwa. I właśnie
    zabierając się za allegro, US ściga przestępców, a nie błędnopapierkowców.

    --
    Tristan

  • 45. Data: 2009-05-27 20:24:18
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Tomek pisze:
    > Bo to działa tak: pomieszaj ludziom pojęcia i od tej pory
    > wszystko już będzie dwaplusdobre lub trzypluszłe.

    Nawet nie dziwię się, że prości ludzie kojarzą kapitalizm i wolny rynek
    bardzo źle, jeśli kapitalizm budowali towarzysze, kapitalistami się
    stała uwłaszczona nomenklatura a liberałami nazwali Kwaśniewski i Danuta
    Hubner.

    Mam tylko nadzieję, że nowe pokolenia uchronią nas od euro-towarzyszy
    robiących wolny rynek za pomocą miliardów dotacji i regulowaniem
    wszystkiego co od nich samo nie ucieka.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 46. Data: 2009-05-27 20:32:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-05-2009 o 22:24:18 Michał <r...@x...cy> napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam tylko nadzieję, że nowe pokolenia uchronią nas od euro-towarzyszy
    > robiących wolny rynek za pomocą miliardów dotacji i regulowaniem

    Też miałem nadzieję w związku z nowymi pokoleniami, ale jak zobaczyłem
    jak ktoś im dziurawi mózgi Zeitgeistami to stwierdziłem że trzeba liczyć
    tylko na siebie i szykować pozycje w jakimś raju podatkowym czy czymś takim,
    na 100% musi jakiś zostać bo gdzieś eurotowarzysze z wierchuszki będą musieli
    trzymać swoje diety :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 47. Data: 2009-05-27 20:45:44
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Tomek pisze:
> [...]
    > na 100% musi jakiś zostać bo gdzieś eurotowarzysze z wierchuszki będą musieli

    Diety? Bez obawy, diet nie muszą trzymać w rajach. Euro-towarzysze
    zadbali by być jedyną kastą w Euro-sojuzie wyłączoną z systemu podatków
    dochodowych.

    W rajach będą trzymać to co sobie uwłaszczą.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 48. Data: 2009-05-28 17:39:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 May 2009, Tristan wrote:

    > No a jak inaczej? Jak nie ma dowodów, to jak złapiesz?

    Zbierając te dowody.
    Krótko mówiąc sprawując to co powinny robić wszystkie urzędy które
    powinny sprawować nad czymś nadzór: sprawować go nad *faktycznym*
    przebiegiem zdarzeń.
    A w .pl to bywa paranoja: jakbyś chciał prowadzić legalnie jakąś
    uciążliwą DG to urzędy Cię "zapapierkują".
    A jak ktoś będzie prowadził ją "na lewo" to nie ugryziesz.

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2009-05-30 09:57:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 28 maj 2009 19:39
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0905281936220.2916@quad>):

    > Zbierając te dowody.

    No to zbiera. Na Allegro.

    > Krótko mówiąc sprawując to co powinny robić wszystkie urzędy które
    > powinny sprawować nad czymś nadzór: sprawować go nad *faktycznym*
    > przebiegiem zdarzeń.

    Ale jakich? Jakieś ślady trzeba mieć. Tymi śladami jest np. Allegro.

    --
    Tristan

  • 50. Data: 2009-05-30 18:04:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 May 2009, Tristan wrote:

    > No to zbiera. Na Allegro.

    Ale ja NIE PISAŁEM że NIE ZBIERA.
    Tylko iż problemem jest, że ogranicza się WYŁĄCZNIE do spraw,
    które są "sprawdzalne czysto papierkowo" - bez sprawdzania
    jak tak naprawdę wygląda gospodarka.

    > Ale jakich? Jakieś ślady trzeba mieć. Tymi śladami jest np. Allegro.

    Ale to są "ślady papierowe" - gotowe, które ktoś przygotował.
    Weryfikacja "fizyczna" polega na tym, że urzędnik lub "urzędnik"
    rusza wiadome 4 litery, niezależnie czy jest inspektorem budowlanym,
    kontrolerem US czy technikiem w administracji spółdzielni i idzie
    SPRAWDZIĆ czy i jak działa to co mu jest podległe.
    Np. na targowisko albo do hipermarketu (w roli "szarego klienta").

    pzdr, Gotfryd