  • 1. Data: 2009-03-15 08:40:06
    Temat: MK RP: Jak księgować WZ przed PZ?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    od miesiąca próbuję wdrożyć MK RP. Zakręcony program, no ale tani... A na
    moje potrzeby powinien wystarczyć.

    W każdym razie, często mam tak, że jadę do klienta prosto z hurtowni z
    towarem i nie zdążam wprowadzić towaru na magazyn. A trzeba wystawić
    fakturę... Jak to sensownie zorganizować w MK RP, żeby później wprowadzić
    sobie spokojnie PZ i fakturę zakupową?

    Jak coś zacząłem kombinować, to mi się podwójnie niektóre rzeczy robiły.
    Może ktoś z Was taki przypadek też ma i obsługuje ?
    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 2. Data: 2009-03-15 12:01:46
    Temat: [OT] Re: MK RP: Jak księgować WZ przed PZ?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tristan wrote:
    > od miesiąca próbuję wdrożyć MK RP. Zakręcony program, no ale tani... [...]

    Nie wiem za ile Ty sprzedajesz swój czas, ale być może zamiast od
    miesiąca "szamotać się" z wdrażaniem MK taniej byłoby kupić coś bardziej
    przystającego do Twoich potrzeb.

    No ale to tak zupełnie na marginesie :-)

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-03-15 12:29:20
    Temat: Re: [OT] Re: MK RP: Jak księgować WZ przed PZ?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 15 marzec 2009 13:01
    (autor Piotrek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gpiqr5$62l$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Nie wiem za ile Ty sprzedajesz swój czas,

    Zależy na co, na coś, co sprawia mi przyjemność - tanio.

    > ale być może zamiast od
    > miesiąca "szamotać się" z wdrażaniem MK

    A kto się szamoce?

    > taniej byłoby kupić coś bardziej
    > przystającego do Twoich potrzeb.

    A tamtego bym się nie musiał uczyć? Wszystkiego się trza uczyć.

  • 4. Data: 2009-03-15 14:00:08
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > A tamtego bym się nie musiał uczyć? Wszystkiego się trza uczyć.

    Ja nie używam opcji magazynu. Wszystko wystawiam jako usługi.
    Tyle, że ja mam mało rozbudowany asortyment i magazyn nie jest mi potrzebny

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2009-03-15 23:04:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 15 marzec 2009 15:00
    (autor pawelj
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gpj1oe$loe$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Ja nie używam opcji magazynu. Wszystko wystawiam jako usługi.
    > Tyle, że ja mam mało rozbudowany asortyment i magazyn nie jest mi
    > potrzebny

    No ja też mam mało, tylko potem przy remanencie się gubię czy coś nie
    zostało :D Więc teraz postanowiłem przepuszczać przez magazyn i wiedzieć
    czego szukać po szafach.