  • 1. Data: 2009-03-15 15:56:06
    Temat: Jaka ulga w PIT za fakturę na przełomie roku
    Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl>

    Fakturę za internet mam za okres: 14 grudnia 2008 - 13 stycznia 2009.
    Wystawiona z góry. 70 PLN

    Ile mogę odliczyć zeznaniu rocznym za 2008 r?
    *Nic,
    *Całość,
    *A może 70*18/31 (czyli część faktury obejmującą opłatę za grudzień) ?

    pozdr. turecky

  • 2. Data: 2009-03-15 16:00:40
    Temat: Re: Jaka ulga w PIT za fakturę na przełomie roku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    turecky wrote:
> [...]
    > *Nic,
    > *Całość,
    > *A może 70*18/31 (czyli część faktury obejmującą opłatę za grudzień) ?

    całość pob warunkiem, że zapłaciłeś do końca grudnia i faktura była
    wystawiona w 2008
    Nic, w przeciwnym wypadku.