  • Date: Wed, 13 Jan 2010 21:06:53 +0100
    From: Ranger <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes
    Subject: MKR prośba o pomoc z rozpoczęciem

    Witam,
    minął rok, firma ma już 6 miesięcy, przydałoby się rozliczyć z podatku.
    Do tej pory wszelkie obliczenia robiłem w Excelu i udawało się nie
    płacić zaliczek na podatek więc uzupełnienie kpir odwlekałem, aż do
    dziś.
    A dziś tak jak kilka miesięcy temu Mała Księgowość RP jest dla mnie taką
    samą zagadką jak przed kilkoma miesiącami kiedy znalazłem płytkę z
    programem, a jej niezaprzeczalne zalety czyli All in one i bezpłatność
    każą uznać ją za najlepszą platformę internetową do obsługi mojej firmy.

    Dlatego mam prośbę do światłych użytkowników tego programu aby pomogli
    mi wystartować z tym programem, tzn. ustawieniem kont księgowych i
    sposobem wpisywania dokumentów i potem robieniem podsumowań, zamknięciem
    miesiąca i wyliczeniem podatków etc.

    Prowadzę pośrednictwo finansowe, KPiR, wszystkie FV które wystawiam są
    na stawce ZW - zwolniony, nie prowadzę sprzedaży towarów, nie mam
    magazynu, środków trwałych ani samochodu z kratką.
    Jestem Vatowcem, bo ktoś mi podpowiedział, że zasadniczo może się to
    przydać w przyszłości, gdybym coś chciał ożenić przez siebie ;), jak na
    razie nic takiego nie zarejestrowałem.
    Z zakupów mam jedynie telefon, materiały biurowe, paliwo i części do
    samochodu prywatnego użytkowanego w DG - już wiem, że na niego
    potrzebuję kiłometrówkę :)
    Jeśli ktoś jest z Wrocławia i okolic jestem w stanie podjechać z
    laptopem celem zrobienia tego na miejscu, a tak mejlem lub
    telefonicznie. Oczywiście wdzięczność moja nie będzie wyrażona tylko w
    zdrowaśkach :)

    Pozdrawiam
    Ranger