  • 1. Data: 2010-03-07 16:34:33
    Temat: MLM i podatki.
    Od: mag32 <s...@g...com>

    Witam.
    Nie prowadzę działalności gospodarczej lecz jestem pracownikiem w
    firmie, ale zacząłem również w tym roku pozyskiwać dochód z
    działalności MLM, nie wiem jak ten przychód rozliczać w PITach i jakie
    są legalne sposoby ograniczenia bądź odroczenia od zapłaty podatku?

  • 2. Data: 2010-03-07 20:40:03
    Temat: Re: MLM i podatki.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 7 Mar, 17:34, mag32 <s...@g...com> wrote:

    > Nie prowadzę działalności gospodarczej /.../

    to może okazać się nieprawdą po kontroli U.S. Uważaj...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-03-08 11:08:52
    Od: mag32 <s...@g...com>

    On 7 Mar, 21:40, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > to może okazać się nieprawdą po kontroli U.S. Uważaj...

    Rozumiem, gdzie więc mam szukać odpowiedzi?
    Umowa, jest raczej jasno sformułowana, nawet, jak dla mnie.

  • 4. Data: 2010-03-08 13:27:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 8 Mar, 12:08, mag32 <s...@g...com> wrote:

    > Rozumiem, gdzie więc mam szukać odpowiedzi?
    > Umowa, jest raczej jasno sformułowana, nawet, jak dla mnie.

    Skoro jest jasno sformułowana, to może w tej umowie? Ewentualnie po
    prostu zapytaj w swoim US.
    Dla mnie MLM to dziwny twór i nie kojarzę żadnej jegodefinicji w
    ustawach podatkowych. Z umowy chyba wynika, za co Ci płacą; od tego
    bym zaczął.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski (BTW: SP7SZM)

  • 5. Data: 2010-03-09 17:14:59
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    pozostaje CI umowa o dzielo z jakims "zwierzchnikiem"
    albo wlasna firma

    pozdro
    Wasyl