  • 1. Data: 2010-03-05 16:38:43
    Temat: E-deklaracja
    Od: "WuJoT" <w...@o...pl>

    Witam.
    Gdzie mogę znaleźć załączniki PIT-0 i PIT-B w programie E-deklaracje do
    wypełniania i przesyłania elektronicznie rocznych deklaracji PIT za 2009 r.?
    Znalazłem tam tylko PIT-y 36 do 38.
    Pozdrawiam
    Wł. Jagielski

  • 2. Data: 2010-03-05 17:03:40
    Temat: Re: E-deklaracja
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    WuJoT w <news:3461.0000037a.4b913393@newsgate.onet.pl>:

    > Gdzie mogę znaleźć załączniki PIT-0 i PIT-B w programie E-deklaracje do
    > wypełniania i przesyłania elektronicznie rocznych deklaracji PIT za 2009 r.?
    > Znalazłem tam tylko PIT-y 36 do 38.

    Strzelę -- trzeba podać ilość załączników w sekcji "Informacje o
    załącznikach"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-03-05 17:29:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-05 18:03, 'Tom N' pisze:

    > Strzelę -- trzeba podać ilość załączników w sekcji "Informacje o
    > załącznikach"

    ... i wtedy pojawią się na końcu formularza. :)

    --
    spp