  • 1. Data: 2007-12-13 20:49:23
    Temat: Miejsce prowadzenia DG bez umowny
    Od: "Jacek" <J...@g...pl>

    Mam takie pytanie od jakiegoś czasu prowadzę DG teraz zamierzam założyć
    radio internetowe (wszystko legalnie) i w związku z tym potrzebuje do tego
    celu lokalu. Znajomy zaoferował się że udostępni nam pomieszczenie za
    symboliczną kwotę niestety nie ma możliwości podpisaniu umowy najmu. Co mi
    grozi w przypadku jakiejś kontroli? np. przyjedzie pani z US i pod wskazanym
    adresem i nie zobaczy śladów prowadzenia działalności oprócz dokumentacji
    księgowej?

  • 2. Data: 2007-12-13 21:08:01
    Temat: Re: Miejsce prowadzenia DG bez umowny
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > adresem i nie zobaczy śladów prowadzenia działalności oprócz dokumentacji

    Jak rejestrujesz DG w US, to musisz przedstawić umowę najmu lokalu.
    Nie możesz prowadzić DG we własnym mieszkaniu/domu?

    --
    Wojciech Bancer

  • 3. Data: 2007-12-13 22:23:06
    Od: "Jacek" <J...@g...pl>

    > Jak rejestrujesz DG w US, to musisz przedstawić umowę najmu lokalu.
    > Nie możesz prowadzić DG we własnym mieszkaniu/domu?
    >
    > --
    > Wojciech Bancer

    Działalność już dawno zarejestrowana właśnie we własnym mieszkaniu teraz
    zamierzam zająć się czymś innym i potrzebuje tego drugiego lokalu.