  • 1. Data: 2007-12-13 15:43:40
    Temat: przelewy z konta firmowego
    Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    posiadam DG jednoosobową, mam konto firmowe i moje pytanie czy moge z konta
    firmowego przelewac kase na konto syna czy fiskus moze sie przyczepic do
    tego i bedzie trzeba placic jakies podatki ?

    Pozdrawiam

    P.S. jesli zle cos napisalem to poprawie bo nie wiem jak dokladnie
    sprecyzowac to pytanie

  • 2. Data: 2007-12-13 15:51:44
    Temat: Re: przelewy z konta firmowego
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    wojtek pisze:
> [...]
    > firmowego przelewac kase na konto syna czy fiskus moze sie przyczepic do
    > tego i bedzie trzeba placic jakies podatki ?

    W kwestii tego konta DG odpowie ktos inny, ale jesli przelewasz synowi
    pieniadze to tytuluj przelew Darowizna Dla Syna i jesli przekroczycie
    kwote powyzej ktorej nalezy skladac deklaracje, skladajcie deklaracje
    SD-Z1 i bedzie gitara. Darowizna dla syna jest zwolniona z podatku pod
    warunkiem poinformowania US.

  • 3. Data: 2007-12-13 16:02:07
    Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl>

    dzieki za szybka odpowiedz a jesli syn jest pracownikiem firmy to cos sie
    zmienia w tej kwestii ?

  • 4. Data: 2007-12-13 17:40:59
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik wojtek napisał:
    > dzieki za szybka odpowiedz a jesli syn jest pracownikiem firmy to cos sie
    > zmienia w tej kwestii ?

    A to pensja? :)

    IMO _najbezpieczniej_ jest wyjac gotowke i dac do reki ;)

  • 5. Data: 2007-12-13 20:55:48
    Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > A to pensja? :)
    >
    > IMO _najbezpieczniej_ jest wyjac gotowke i dac do reki ;)

    nie no czasem musze zrobic zakupy w sklepie za wlasna kase a pozniej chce
    otrzymac zwrot tego i co wtedy ? tylko gotówka moge otrzymac ?

  • 6. Data: 2007-12-13 21:06:30
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik wojtek napisał:

    > nie no czasem musze zrobic zakupy w sklepie za wlasna kase a pozniej chce
    > otrzymac zwrot tego i co wtedy ? tylko gotówka moge otrzymac ?

    Nie rozumiem tego pytania w kontekscie poprzedniego pytania.