  • 1. Data: 2005-08-08 11:44:18
    Temat: Miejscówki PKP
    Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl>

    Fakturę vat na bilety posiadam, nie ma więc problemu z księgowaniem,
    natomiast mam problem co zrobić z miejscówkami. Mam na nich pieczątkę
    pkp z nipem, rozumiem, że traktuję je jako normalną fakturę, ale...
    gdzie mam znaleźć numer? Numer biletu?

    Jeszcze jedno posiadam po 2 miejscówki na każdym blankiecie, a w koszty
    chcę wliczyć tylko po jednej, czy normalnie mam podzielić kwotę vatu i
    netto i wliczyć w koszty połowę?

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna

    http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

  • 2. Data: 2005-08-08 18:51:51
    Temat: Re: Miejscówki PKP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Aug 2005, Justyna Iwańska wrote:

> [...]
    > nipem, rozumiem, że traktuję je jako normalną fakturę, ale... gdzie mam

    IMHO tak. Też kupiłem abonamentowy ;)

    > Jeszcze jedno posiadam po 2 miejscówki na każdym blankiecie, a w koszty chcę
    > wliczyć tylko po jednej, czy normalnie mam podzielić kwotę vatu i netto i
    > wliczyć w koszty połowę?

    IMHO tak. Ja bym na odwrocie opisał co i jak.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-08-10 21:03:47
    Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > IMHO tak. Też kupiłem abonamentowy ;)

    Błąd, mój był z promocji bilet bardzo pierwsza klasa ;)

    > IMHO tak. Ja bym na odwrocie opisał co i jak.

    Dzięki, tak tez zrobiłam.

  • 4. Data: 2005-08-11 10:00:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Aug 2005, Justyna Iwańska wrote:

    > Błąd, mój był z promocji bilet bardzo pierwsza klasa ;)

    Hm... coś przeoczyłem widać. Niemniej problem był ten sam: bilet
    osobno, miejscówki osobno :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-09-19 09:06:18
    Od: "BL" <b...@p...pl>

    > Hm... coś przeoczyłem widać. Niemniej problem był ten sam: bilet
    > osobno, miejscówki osobno :)

    Czy miejscówka jest fakturą VAT tak jak bilet???

    Pzdr,
    BaLab

  • 6. Data: 2005-09-19 12:29:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Sep 2005, BL wrote:

    > Czy miejscówka jest fakturą VAT tak jak bilet???

    ...a miejscówka to nie bilet ?
    Hm... jest wystawiana przez przewoźnika, jest od-do, dotyczy
    przejazdu...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)