  • 1. Data: 2003-07-02 10:21:05
    Temat: Odprawa pieniężna w związku ze zwolnieniem grupowym
    Od: "Magda" <m...@g...com.pl>

    Witam,
    bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie:

    pracownikowi 30 czerwca 2003 roku wypowiedziano umowę o pracę zawartą na cza
    nie określony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia, który upłynie 30
    września 2003 roku.
    W wypowiedzeniu wskazano jako podstawę zmniejszanie zatrudnienia z przyczyn
    dotyczących zakładu pracy.
    Rozumiem, że pracownikowi przysługuje odprawa pieniężna na podstawie ustawy
    o "zwolnieniach grupowych".
    Ustawę tę znowelizowano, zmiana weszla w życie 1 lipca br.
    Moje pytanie: w jak policzyć odprawę - stosując wersję ustawy obowiązującą
    na dzień 30.06.03 czy na dzień 30.09.03?

  • 2. Data: 2003-07-03 08:51:28
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moje pytanie: w jak policzyć odprawę - stosując wersję ustawy obowiązującą
    > na dzień 30.06.03 czy na dzień 30.09.03?

    Na dzień wypowiedzenia, czyli 30-06-2003. Ostatnio (w ciągu ostatniego
    tygodnia ?) temat był poruszany w Rzepie lub Gazecie Prawnej.
    Iwona

  • 3. Data: 2003-07-03 10:35:20
    Od: "Magda" <m...@g...com.pl>

    Dziękuję bardzo za pomoc.