  • 1. Data: 2003-07-02 07:46:31
    Temat: Polska-Cypr
    Od: " pies3na" <p...@N...gazeta.pl>

    czy Polska ma podpisana umowe z Cyprem o unikaniu podwojnego opodatkowania?

  • 2. Data: 2003-07-02 09:40:08
    Temat: Re: Polska-Cypr
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jul 2003, pies3na wrote:

    >+ czy Polska ma podpisana umowe z Cyprem o unikaniu podwojnego opodatkowania?

    Nie wiem, ale biorąc pod uwagę że Cypr jest AFAIR na liście państw
    stosujących "[...zapomniałem określenia :>...] rozwiązania podatkowe",
    znaczy: tzw. rajów podatkowych, wobec obrotu z którymi stosuje się
    szczególne obostrzenia - to wątpię :|

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-07-02 10:42:31
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    > czy Polska ma podpisana umowe z Cyprem o unikaniu podwojnego
    opodatkowania?

    http://www.linia.com.pl/indeks.php?d=24&p=00

    BR

  • 4. Data: 2003-07-02 12:38:16
    Od: blueew4a64 <b...@o...pl>

    > stosujących "[...zapomniałem określenia :>...] rozwiązania podatkowe",

    szkodliwe praktyki podatkowe
    [ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW
    z dnia 11 grudnia 2000 r.
    w sprawie określenia krajów i terytoriów stosujących szkodliwą
    konkurencję podatkową.
    (Dz. U. Nr 115, poz. 1203)]

    :D

    > znaczy: tzw. rajów podatkowych, wobec obrotu z którymi stosuje się
    > szczególne obostrzenia - to wątpię :|

    +pdf art 9a
    - dokumentowanie tylko...
    [tylko?]

    pozdr
    bluu

    --
    ...mejl ma zabezpieczenie antyspamowe
    WIEM ŻE NIC NIE WIEM :)

  • 5. Data: 2003-07-02 12:42:10
    Od: blueew4a64 <b...@o...pl>

    > +pdf art 9a

    prawnych oczywiscie

    :}
    blu

  • 6. Data: 2003-07-03 13:42:36
    Od: "pies3na" <p...@N...gazeta.pl>

    poszukalam tez sama i na stronie Ministerstwa Finsow jest taki WYKAZ UMÓW O
    UNIKANIU PODWÓJNEGO OPODATKOWANIA W ZAKRESIE PODATKÓW OD DOCHODU-jest tam
    tez Cypr!:)

  • 7. Data: 2003-07-03 16:11:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jul 2003, pies3na wrote:

    >+ poszukalam tez sama i na stronie Ministerstwa Finsow jest taki WYKAZ UMÓW O
    >+ UNIKANIU PODWÓJNEGO OPODATKOWANIA W ZAKRESIE PODATKÓW OD DOCHODU-jest tam
    >+ tez Cypr!:)

    :O
    No to włażę pod stół... ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd