  • 11. Data: 2003-12-02 22:49:45
    Temat: Re: NAGRODA JEDNORAZOWA DLA PRACOWNIKA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Dec 2003, Catbert wrote:

    >+ On 2003-12-02 15:53, /slawek wrote:
    [...]
    >+ > A co masz przeciw jubileuszówkom? Skoryguj odpowiednio regulamin pod tą
    >+ > wypłatę i po problemie.
    >+
    >+ "Jubieluszowa" jest chyba ozusowana?

    Pamiętam że kiedyś był zapis że nagrody "rzadsze niż co 5 lat"
    pod ZUS sie nie łapały. Jak dziś - nie wiem, ale pewnie tak
    samo :)

    >+ Baj ze łej: ja mam przeciwko wszystkim innym składnikom wynagrodzenia
    >+ niż wynagrodzenie i premia uznaniowa.

    No, kiedy pytającemu chodzi o ten drugi składnik, tylko żeby z tego
    więcej miał pracownik a mniej ZUS ;)
    [...uznaniowa...]
    >+ Dostaję/płacę na ile się umówiliśmy, a jak jest dobrze, to jest premia.
    >+ Reszta to bełkot. Skąd ustawodawca może wiedzieć, czy pracownik powinien
    >+ dostać premię/nagrodę?

    To nie musi być ustawodawca !
    Premia regulaminowa może być uzależniona np. od wyników finansowych
    firmy/działu/...
    Co oczywiście nie musi znaczyć że nie możesz mieć racji ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)