  • 1. Data: 2003-12-01 10:10:41
    Temat: sprzet uzywany z zagranicy
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    Witam

    Chcialbym uzyskac pomoc odnosnie jednej sprawy.
    Planuje przywozic z Holandii i sprzedawac w Polsce uzywany sprzet
    elektroniczny.
    Interesuje mnie jakie dokumenty i ewentualne pozwolenia potrzebuje, aby
    odbywalo sie to legalnie.
    Oraz jakie oplaty bede musial ponosic (clo, VAT, akcyza??)

    Nadmienie rowniez, ze jestem tegorocznym absolwentem i nie prowadzilem do
    tej pory zadnej dzialalnosci,
    dlatego pragnalbym sie dowiedziec jakiego rodzaju dzialnosc powinienem
    zarejestrowac.

    A jak jest z nowym sprzetem? Jakie oplaty?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Daniel H