  • 1. Data: 2003-12-01 10:50:39
    Temat: Sprzedaz samochodu.
    Od: "pjj" <p...@a...gov.pl>

    Kupilem 1 sierpnia samochod po okazyjnej cenie. Ze wzgledu na moja sytuacje
    materialna jestem zmuszony sie go pozbyc jak najszybciej. Wszystko wskazuje
    na to, ze uzyskam za niego cene wyzsza od tej za ktora go kupilem.
    Czy bede musial placic jakies podatki w zwiazku z "zarobkiem" na aucie?

  • 2. Data: 2003-12-01 12:05:58
    Temat: Re: Sprzedaz samochodu.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Dec 2003, pjj wrote:
    [...]
    >+ Czy bede musial placic jakies podatki w zwiazku z "zarobkiem" na aucie?

    Tak, dochodowy.
    Od różnicy... i chyba co poniektóre "koszta poniesione" też mogą
    pójść w koszta (oprócz ceny zakupu), ale ci "na pewno" nie powiem.
    O PCC jak rozumiem wiesz.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-12-03 07:21:15
    Od: "pjj" <p...@a...gov.pl>

    > Tak, dochodowy.
    > Od różnicy... i chyba co poniektóre "koszta poniesione" też mogą
    > pójść w koszta (oprócz ceny zakupu), ale ci "na pewno" nie powiem.
    > O PCC jak rozumiem wiesz.
    dzieki.