  • 21. Data: 2006-11-21 14:22:03
    Temat: Re: NIP UE a us3ugi niematerialne
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tjc7mxbc5o25xk@unknown...
    > Mam na myśli usługi z Art 27 ust 3., jęsli czegoś nieprzoczyłem to chodzi
    > tylko o usługi z Art. 28 czyli pośrednio też z 27 ust 2(ale nie 27 ust 3).

    niestety, ja zupełnie nie rozumiem tego co Ty masz na myśli :)
    może mógłbyś raz jeszcze.. ??

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2006-11-21 14:32:21
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-11-2006 o 15:22:03 my way <y...@s...tlen.pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>

    > niestety, ja zupe?nie nie rozumiem tego co Ty masz na my?li :)
    > mo?e móg?by? raz jeszcze.. ??

    Chodziło mi o to że na VAT-R/UE pole "import usług" zaznacz się
    tylko wteyd jeśli chce się wykonywać import usług z Art. 28,
    czyli pośrednio też z Art. 27, ustęp 2. Natomiast ja i Adam
    importujemy z Art. 27 ust. 3 więc nas ten import nie dotyczy i możemy bez
    rejestracji
    importować :)

  • 23. Data: 2006-11-22 09:14:06
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > Chodziło mi o to że na VAT-R/UE pole "import usług" zaznacz się
    > tylko wteyd jeśli chce się wykonywać import usług z Art. 28,

    zgoda

    > czyli pośrednio też z Art. 27, ustęp 2.

    ale nie wszystkich z tego ustępu

    Natomiast ja i Adam
    > importujemy z Art. 27 ust. 3 więc nas ten import nie dotyczy i możemy bez
    > rejestracji
    > importować :)

    zgoda
    i mam nadzieję że Adam pochwali się nam, jak się ta sprawa zakończyła

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2006-11-23 08:02:06
    Od: Adam <a...@i...sp.am.pl>

    Witam!

    > zgoda
    > i mam nadzieję że Adam pochwali się nam, jak się ta sprawa zakończyła

    Dostałem właśnie odpowiedź od firmy z Niemiec, starałem się im
    wytłumaczyć, że polskie prawo nie przewiduje zapisu do VIES w przypadku
    kupowania/sprzedawania wyłącznie usług z EU. Niestety sprawdzają VAT No.
    w VIES i nie da się tego obejść.

    Tak więc będę musiał złożyć VAT-R/UE.

    Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2006-11-23 09:17:23
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 23-11-2006 o 09:02:06 Adam <a...@i...sp.am.pl> napisał(a):

> [...]
    > wytłumaczyć, że polskie prawo nie przewiduje zapisu do VIES w przypadku
    > kupowania/sprzedawania wyłącznie usług z EU. Niestety sprawdzają VAT No.

    Mój klient ze Szwecji tak samo, co więcej on sie tylko numerem VAT ID
    posluguje
    dziwiąc sie ze ja go nie mam.

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2006-11-23 09:26:02
    Od: Adam <a...@i...sp.am.pl>

    Witam!

    > Mój klient ze Szwecji tak samo, co więcej on sie tylko numerem VAT ID
    > posluguje
    > dziwiąc sie ze ja go nie mam.

    To co deklarujesz na VAT-R/UE chęć WNT czy WDT ? :>>

    Właśnie wypisuje aktualizację VAT-R i VAT-R/UE i tak się zastanawiam co
    będzie mniej podpadające w razie co ;)