  • 1. Data: 2005-09-04 19:50:53
    Temat: NIP-y w świecie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy w całej UE NIP ma 10 znaków + kod kraju, czy też jest różnie?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2005-09-04 20:14:17
    Temat: Re: NIP-y w świecie
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tristan Alder wrote:
    > czy w całej UE NIP ma 10 znaków + kod kraju, czy też jest różnie?

    Jest różnie.
    Od 8 do 12 znaków.
    Niemcy mają np 9.
    A czasem nawet z literami.

  • 3. Data: 2005-09-04 22:43:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to niedziela, 4 września 2005 22:14, gdy cef napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Jest różnie.
    > Od 8 do 12 znaków.

    To pewne?

    > Niemcy mają np 9.
    > A czasem nawet z literami.

    A jest gdzieś zestawienie typu:

    Kraj <> NIP

    ?

  • 4. Data: 2005-09-04 23:14:17
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A jest gdzieś zestawienie typu:
    >
    > Kraj <> NIP

    Jest z całą pewnością gdyż sam takie kiedyś widziałem na własne oczy.
    Niestety link gdzieś mi przepadł - może ktoś go tu wrzuci.

    pix

  • 5. Data: 2005-09-05 06:26:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    Tristan Alder napisał(a):

    > To pewne?

    > A jest gdzieś zestawienie typu:
    >
    > Kraj <> NIP

    Zajrzyj do pdf ze stroy MF
    z ubiegłego roku. Np ten 5MB

    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=1&sgl=2&dzial=31
    4

  • 6. Data: 2005-09-06 13:20:52
    Od: metti <m...@b...pl>

    Łaskotany/a po stopach piórkiem do granic wytrzymałości Tristan
    Alder w końcu zaczyna sypać, a oto co rzecze::

    > Kraj <> NIP

    We Wrocku wisi w skarbówce - poszukaj u siebie.

    --

    pozdrowienia, Meteusz