  • 21. Data: 2002-05-25 13:02:04
    Temat: Re: NOM i faktury
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    januszek wrote:
    > Nigdzie nie ma. I do niczego nie jest to potrzebne. :)

    To przeczytaj jeszcze raz, ze zrozumieniem, co odpisałeś
    Edkowi na jego pytanie:

    "Czy NOM ma prawo wystawic faktury z tak duzym
    opoznieniem? Zalozmy ze prowadze firme, ktora w zeszlym
    roku korzystala z NOMu i teraz przychodzi mi rachunek za
    zeszly rok, ktory juz przeciez z fiskusem rozliczylem.
    Czy ja wlasciwie musze zaplacic ta fakture, wystawiona z
    az takim opoznieniem?"

    bez odbioru,
    --
    pjo

  • 22. Data: 2002-05-25 13:02:15
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    januszek wrote:

    > A z jakim numerkiem PKWiU NOM wystawil fakture? Bo przyznam, ze nie
    > widzialem jej jeszcze :P

    difoltowym, czyli 64.2
    --
    pjo

  • 23. Data: 2002-05-25 13:09:36
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Uzytkownik wrote:
    > Bo przyznam, ze nie widzialem jej jeszcze :P
    >
    > januszek

    http://telekomunikacyjny.com/nom.jpg

    (bez czerwonego odcinka wplaty - i oczywiscie faktura demo :-)

    M.

  • 24. Data: 2002-05-25 13:13:20
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]

    >zeszly rok, ktory juz przeciez z fiskusem rozliczylem.
    >Czy ja wlasciwie musze zaplacic ta fakture, wystawiona z

    Odpowiedzialem poprawnie. Edek przeczytal, jak mysle, podane
    przezemnie wypociny ministerstwa finansow i najwyrazniej prawidlowo
    zrozumial, ze a) NOM takie prawo ma; b) fakture ksieguje sie w
    miesiacu terminu jej platnosci a nie wedlug daty wykonania uslugi.
    Cale zamieszanie wywolal chyba ten fragment "rachunek za zeszly rok".

    januszek

  • 25. Data: 2002-05-25 13:14:57
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >difoltowym, czyli 64.2

    64.2 = Uslugi telekomunikacyjne.

    Mam szukac elektronicznej wersji tabeli PKWiU? ;P

    januszek

  • 26. Data: 2002-05-25 17:55:37
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)

    Sat, 25 May 2002 15:13:20 +0200, januszek
    <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> piszesz:

    >Odpowiedzialem poprawnie.

    A nie uwazasz, ze przepisy, ktore cytowales, dotycza calkiem
    odwrotnego przypadku: faktura jest wystawiana przed swiadczeniem
    uslugi?

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski

  • 27. Data: 2002-05-25 18:53:17
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 May 2002, januszek wrote:

    >+ >Piotr J. Ochwal wrote:
    [...]
    >+ >Zagadka nadal aktualna - kiedy powstał obowiązek podatkowy i kiedy
    >+ >nastąpiła sprzedaż?
    >+
    >+ hmm... Przykro mi ale ja dalej nie wiem o co Ty pytasz.
    >+
    >+ Podalem dokladnie z czego wynika to, ze operator telekomunikacyjny nie
    >+ musi wystawiac faktury maksymalnie do 7 dni po wykonaniu uslugi. Tamze
    >+ w par 40 ust 4 jest napisane:

    Dobrze. Ale to obowiązuje *teraz* !
    Spróbuj np. stratę za 1999r "wtopić" za pomocą *aktualnych* przepisów
    i zdaj relację jak się USowi podobało :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 28. Data: 2002-05-25 21:12:49
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    > Dobrze. Ale to obowiązuje *teraz* !
    > Spróbuj np. stratę za 1999r "wtopić" za pomocą *aktualnych* przepisów
    >i zdaj relację jak się USowi podobało :)

    Poprzednio bylo tak samo tylko sie rozporzadzenie zmienilo :)

    januszek

  • 29. Data: 2002-05-25 21:13:14
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >A nie uwazasz, ze przepisy, ktore cytowales, dotycza calkiem
    >odwrotnego przypadku: faktura jest wystawiana przed swiadczeniem
    >uslugi?

    Nie uwazam :)

    januszek

  • 30. Data: 2002-05-26 11:53:40
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    Tomasz Marcin Hippe wrote:
    > no moment, ale przecież faktura musi byc wystawiona bodajże do 7 dni po
    > wykonaniu usługi

    nie musi
    --
    pjo