  • 1. Data: 2009-08-05 21:59:22
    Temat: Nadmiar kasy na koncie firmowym
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Tak mi się jakoś przydarzyło, że mam nadmiar kasy na koncie firmowym :-)

    Klient wpłacił raz 5000 PLN tytułując to tak: "częściowa zapłata za FV"
    i tę wpłatę zarejestrowałem, a tydzień później wpłacił jeszcze raz 5000
    PLN tytułując to podobnie. Druga wpłata mi umknęła, chociaż z konta
    sobie radośnie korzystałem i tak minęły już ... 3 miesiące :-)

    Pal licho klienta, bo pewnie się i tak ucieszy, jak mu nagle na konto
    wróci 5000, ale czy US się do tego nie przyczepi przy jakimś
    przypadkowym trzepaniu mi papierów z kontem włącznie? Czy wystarczy
    teraz przelew w drugą stronę w tytułem w rodzaju: "zwrot omyłkowo
    przelanych pieniędzy", czy jeszcze coś muszę robić?

    Maciek

  • 2. Data: 2009-08-05 23:48:43
    Temat: Re: Nadmiar kasy na koncie firmowym
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Maciek pisze:

> [...]
    > teraz przelew w drugą stronę w tytułem w rodzaju: "zwrot omyłkowo
    > przelanych pieniędzy", czy jeszcze coś muszę robić?

    Wystarczy.
    Dopisz jeszcze to co nadawca napisał na przelewie (np, F-ra z dnia..)

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-08-06 15:08:19
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

> [...]
    > tytułując to podobnie. Druga wpłata mi umknęła, chociaż z konta sobie
    > radośnie korzystałem i tak minęły już ... 3 miesiące :-)

    Kurcze, myslalem ze odrazu pierwszy wpis jaki sie pojawi to proba
    wytlumaczenia jakim sposobem mozna Klienta wy*chac i skasowac 2x po 5 tys, a
    tu zadnych takich wpisow... ;)
    Moze sie w koncu w Polsce cos poprawia ;)

  • 4. Data: 2009-08-06 15:17:44
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-08-2009 o 17:08:19 Regand <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > tu zadnych takich wpisow... ;)
    > Moze sie w koncu w Polsce cos poprawia ;)

    Może, chciaż na forum onetu bez zmian :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-08-09 21:24:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Regand pisze:
    > Kurcze, myslalem ze odrazu pierwszy wpis jaki sie pojawi to proba
    > wytlumaczenia jakim sposobem mozna Klienta wy*chac i skasowac 2x po 5 tys, a
    > tu zadnych takich wpisow... ;)
    O wypraszam sobie. Nikogo nie wy*chałem. Dostał co zamówił, a że
    zapłacił 2x, to już nie moja wina. Sam się wy*chał :->

    Maciek