  • 1. Data: 2009-08-06 07:39:09
    Temat: [gp] ...a kto kupił ten tromba
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/342465,firmy_n
    ie_zatrudnia_inspektorow_ale_przeszkola_pracownikow.
    html

    cyt: "Od dziś (5 sierpnia) pracodawcy nie są już formalnie zobowiązani do
    zatrudniania inspektorów ochrony przeciwpożarowej. W życie weszła nowelizacja kodeksu
    pracy z 7 maja 2009 r. (Dz.U. nr 115, poz. 958). Przewiduje, że pracodawcy muszą
    wyznaczyć pracowników odpowiedzialnych za zwalczanie pożarów, ale osoby te nie muszą
    ukończyć kursu inspektora ochrony przeciwpożarowej. Wystarczy, że zaliczą zwykłe,
    obowiązkowe szkolenie bhp."

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-08-06 08:01:05
    Temat: Re: [gp] ...a kto kupił ten tromba
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Nie wiem czemu byłem przekonany że w wierszyku
    była "tromba", a nie zwykła polska "trąba",
    ale news warty i "ortografa" :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-08-06 15:11:18
    Temat: Re: ...a kto kupił ten tromba
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    "Przewiduje, że pracodawcy muszą wyznaczyć pracowników
    odpowiedzialnych za zwalczanie pożarów, ale osoby te nie muszą
    ukończyć kursu inspektora ochrony przeciwpożarowej."

    A gdy nie mam żadnych pracowników? Jestem z tego zwolniony?

    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto

  • 4. Data: 2009-08-06 18:02:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-08-06, Rafał Kowalczyk <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > ukończyć kursu inspektora ochrony przeciwpożarowej."
    >
    > A gdy nie mam żadnych pracowników? Jestem z tego zwolniony?

    Tak. Wtedy KP w tym zakresie Cię nie dotyczy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl