  • 11. Data: 2004-01-31 23:57:27
    Temat: Re: Najem a rachunki
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Maciej" <m...@k...vectranet.fr> napisał w wiadomości
    news:bvgq31$ng$1@news.onet.pl...

    > Powiem tak - to jest filozofia grecka.

    Oby Ci nie dane było spotkać się z nią w kontaktach z U.S. Powoływanie się
    na wyjaśnienia panienki z okienka nie na wiele się zdadzą :-/.

    Pzdr,
    BaLab

  • 12. Data: 2004-02-01 12:33:38
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    W artykule news:bvhf6l$9el$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): BaLab z adresu <b...@p...com> napisał(a):

    > rękoma. Ponieważ pieniądze otrzymuje od najemcy, jest to jego
    > przychód. A że w ryczałcie nie odlicza się kosztów, to...

    No tak ale ja nie dostaje pieniędzy do ręki, a w umowie jest klauzula , że
    koszty związane z opłatami ponosi najemca. Może jakiś link do właściwej
    interpretacji ?

  • 13. Data: 2004-02-01 12:37:08
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    W artykule news:bvhfdi$9se$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): BaLab z adresu <b...@p...com> napisał(a):

    > Powoływanie się na wyjaśnienia panienki z okienka nie na wiele się
    > zdadzą :-/.

    To nie były wyjaśnienia panienki z okienka tylko interpretacje prawników.
    Jeżeli znasz inne to może link z włąściwą opinią /prawniczą/ stanowiłby
    zakończenie naszej polemiki.

  • 14. Data: 2004-02-02 16:05:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Feb 2004, Maciej wrote:

> [...]
    >+ No tak ale ja nie dostaje pieniędzy do ręki, a w umowie jest klauzula , że
    >+ koszty związane z opłatami ponosi najemca.

    Obrazowo: jak się załapiesz na zajęcie komornicze to też "nie dostaniesz
    pieniędzy (za coś tam) do ręki". Co nie będzie znaczyło że to nie
    jest twój dochód !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2004-02-02 16:07:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+
    >+ To nie były wyjaśnienia panienki z okienka tylko interpretacje prawników.

    Jak masz na piśmie to może w obliczu interpretacji NSA będą wybierać:
    zapłacić ci odszkodowanie czy zapodać interpretację MF do TK :]

    >+ Jeżeli znasz inne to może link z włąściwą opinią /prawniczą/ stanowiłby
    >+ zakończenie naszej polemiki.

    Interpretacja MF to ci mało ?
    OK, ja się wyprowadzam z wątku, nie moja broszka :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2004-02-02 16:41:24
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    W artykule
    ezjan.zabrze.pl,
    niejaki(a): Gotfryd Smolik news z adresu <s...@s...com.pl> napisał(a):

    "gdy przedmiotem najmu jest "prywatne" mieszkanie w ramach tzw. najmu
    okazjonalnego. Argumentacja urzędu skarbowego jest wówczas następująca:
    skoro jest to mieszkanie prywatne, to tego rodzaju wydatki podatnik musi
    ponosić niezależnie od tego, czy jest ono, czy nie przedmiotem najmu. Są to
    więc wydatki osobiste, których za koszt uzyskania przychodu uznać nie
    można". To jest opinia z gazety prawnej z 20 stycznia 2004 roku. Amnie
    chodzi o najem mieszkania prywatnego.