  • 1. Data: 2008-11-27 01:46:22
    Temat: Naprawa samochodu z Oc a VAT
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Jest samochód dostawczy, znajdujacy sie w EST, amortyzowany.
    Po kolizji był naprawiany z Oc sprawcy.
    Warsztat wystawił fakture, ja musiałem pokryc wartosc VAT z tej faktury.
    Czy na deklaracji VAT ta kwote wykazuje w pozycji:
    "Nabycie towarów i usług zaliczanych u podatnika do środków trwałych" czyli
    poz. 44 i 45 czy tez moze w:
    "Nabycie towarów i usług pozostałych" czyli poz. 46 i 47?

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 2. Data: 2008-11-27 06:21:01
    Temat: Re: Naprawa samochodu z Oc a VAT
    Od: "executioner" <n...@w...net>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał w wiadomości news:27112008.7A8D7239@budzik61.poznan.pl...

    > Czy na deklaracji VAT ta kwote wykazuje w pozycji:
    > "Nabycie towarów i usług zaliczanych u podatnika do środków trwałych"
    > czyli poz. 44 i 45

    Nie.
    Nabyta przez Ciebie usługa nie jest środkiem trwałym
    (również nie podniosła wartości środka trwałego).

    --
    executioner

  • 3. Data: 2008-11-27 10:46:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie.
    > Nabyta przez Ciebie usługa nie jest środkiem trwałym
    > (również nie podniosła wartości środka trwałego).

    Tak mi sie wydawało i taka miałem nadzieje. Dzieki.

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub