  • 21. Data: 2008-11-13 12:02:43
    Temat: Re: Nazwa DG
    Od: "L" <...@...pl>

    news:gfh1h4$2v9$2@news.onet.pl...
    > Jakieś mało znane przykłady dajesz.

    Wielkie koncerny światowe przytoczył mvoicem

    Musisz młody być :-)
    Podam Ci kilka nazw spółek akcyjnych z początku alfabetycznej listy GPW
    ABMSOLID
    AB
    ACTION
    ADVANCED DISTRIBUTION SOLUTIONS
    AMBRA
    AMPLI
    ARCUS
    ARTERIA
    ATLANTIS
    itd

    Słyszałeś o nich ?
    O jakich jeszcze nie słyszałeś z tej listy?:
    http://www.gpw.pl/gpw.asp?cel=inwestorzy&k=5&i=/spol
    kigieldowe/listaopis&sky=1

  • 22. Data: 2008-11-13 12:08:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 13:02
    (autor L
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gfh51s$iu1$1@news.onet.pl>):

    > Wielkie koncerny światowe przytoczył mvoicem
    > Musisz młody być :-)

    A co, za niemca były znane powszechnie? Bo faktycznie tych czasów nie
    pamiętam. Moja pamięć sięga Gierka :D

    > Podam Ci kilka nazw spółek akcyjnych z początku alfabetycznej listy GPW
> [...]

    Atlantis to chyba jakieś majtki produkuje? AB to kiedyś jakaś hurtownia
    złomu pecetowego była, podobnie Acion. Ale AB potem znikło mi z oczu, a
    Action się chyba przerzucił na spożywkę.

    > O jakich jeszcze nie słyszałeś z tej listy?:

    No bez przesady, nie będę przeglądał listy firm.
    --
    Tristan

  • 23. Data: 2008-11-13 12:16:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 12:45
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0811131243540.520@quad>):

    > Chyba prowokujesz, zeby ktoś Cię palnął...
    > Co ktoś za to może że nazywa się Kowalski?

    Nic. Ale nie musi nazywać swojego przedsiębiorstwa Kowalski.
    Joe Hill też się nazywa King a książek jako King nie wydaje.
    W ogóle nazywanie przedsiębiorstwa nazwiskiem jest gupie...

    > Przecież to tak samo, jakby ktoś nazywający się powiedzmy
    > "Wedel" zechciał otworzyć firmę windykacyjną - bo by na
    > to "stary Wedel" mógł poradzić?

    Pewnie nic, ale i tak bez sensu takie podszywanie się.

    --
    Tristan

  • 24. Data: 2008-11-13 12:31:56
    Od: "L" <...@...pl>

    > A co, za niemca były znane powszechnie? Bo faktycznie tych czasów nie
    > pamiętam. Moja pamięć sięga Gierka :D

    http://www.solidarnosc.pl/
    czyja to może być strona ?

    Solidarność Ci się kojarzy ze strajkami czy z fabryką cukierków ?
    Nie jadłeś nigdy świetnych orzeszków czy śliwek w czekoladzie?

  • 25. Data: 2008-11-13 12:41:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 12:59
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0811131246270.520@quad>):

    > Jakby Ci to grzecznie powiedzieć... "ale nie wszędzie jednakowo smakuje"
    > :P

    No fakt, u nas jest dobry piekarz, chyba Czaja się nazywa... Ale marka
    takiego zakładu sięga co najwyżej na daną wieś.

    > Tia.
    > To sobie raz kup porządną musztardę.
    > Nie, NIE żartuję.
    > Aczkolwiek istnieje nieco tańszych całkiem jadalnych musztard innych
    > producentów, to kupująć "byle co" często trafia się na... byle co.
    > U Roleskiego wpadki dotąd nie stwierdziłem, zawsze "perfect".

    Możliwe. Nie widziałem tego nigdy na półce. Kupuję różne rzeczy i owszem,
    pudliszki są debest... Ale tych rolesek to nie kojarzę zupełnie. Jeszcze
    musztardy takie zielone, ale nazwy nie pomnę.

    Poza tym, powiem Ci, że kupiłem kiedyś musztardę noname w chamskim pudełku i
    pyszna była...

    --
    Tristan

  • 26. Data: 2008-11-13 12:43:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 13:31
    wasz znak: <gfh6ou$pv8$1@news.onet.pl>):

    > http://www.solidarnosc.pl/
    > czyja to może być strona ?

    Nie wiem, widzę tam tylko szary prostokąt. Jakaś fleszowa prezentacja tam
    zapewne jest.

    > Solidarność Ci się kojarzy ze strajkami czy z fabryką cukierków ?

    Z tymi, co kraj rozwalili. Ale owszem, akurat wiem, że są takie cukierki, bo
    część ludzi lubi markę Solidarność, to cukierki takie zrobili. Ale nigdy
    nie jadłem.

    > Nie jadłeś nigdy świetnych orzeszków czy śliwek w czekoladzie?

    jadłem. Ale na pewno nie z marką Solidarność. Do ust bym tego nie wziął.
    Pewnie mają wersję z trucizną o nazwie Balcerowicz.

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2008-11-13 12:50:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:

    > Z tymi, co kraj rozwalili. Ale owszem, akurat wiem, że są takie cukierki, bo
    > część ludzi lubi markę Solidarność, to cukierki takie zrobili. Ale nigdy
    > nie jadłem.

    "Firma Cukiernicza Solidarność powstała 15 kwietnia 1952 r."

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2008-11-13 12:58:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-13, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Pewnie nic, ale i tak bez sensu takie podszywanie się.

    W. Kruk - rok powstania 1893
    KRUK S.A. - rok powstania 1998

    I to są różne nazwy. W. Kruk to nie tylko nazwa, ale i marka.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2008-11-13 13:27:11
    Od: "L" <...@...pl>

    > jadłem. Ale na pewno nie z marką Solidarność. Do ust bym tego nie wziął.
    > Pewnie mają wersję z trucizną o nazwie Balcerowicz.

    To stara firma powstała za Bieruta.
    Jak ja byłem mały to te cukierki były pyszne.
    Nikt jeszcze wtedy nie słyszał o obalaczach komunizmu, a co najwyżej o
    warchołach i innych określeniach tow. Gomułki.

    Pan Wałęsa jak robił rebelię to był cacy i wielce pokrzywdzony. Dziś
    strajkujących u premiera przegoniłby pałami. Punkt siedzenia:-(
    Jaruzelskiego byś powiesił czy zostawił w spokoju ?

  • 30. Data: 2008-11-13 14:53:49
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Tristan wrote:

    > Nic. Ale nie musi nazywać swojego przedsiębiorstwa Kowalski.
    > Joe Hill też się nazywa King a książek jako King nie wydaje.
    > W ogóle nazywanie przedsiębiorstwa nazwiskiem jest gupie...

    jest b. mądre ;)
    ale to zależy od nazwiska :P

    --
    pozdrawiam