  • 31. Data: 2008-11-13 15:31:55
    Temat: Re: Nazwa DG
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 15:53
    (autor zkruk [Lodz]
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gfhfb2$211$1@inews.gazeta.pl>):

    > jest b. mądre ;)

    Gupie...

    > ale to zależy od nazwiska :P

    No też. Zwłaszcza tak durna nazwa jak Kruk. Na windykatora to jeszcze
    pasuje, ale biżuteria? Nie dziwię się, że się pod taką marką nie sprzedaje.

    --
    Tristan

  • 32. Data: 2008-11-13 15:33:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 14:27
    (autor L
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gfha0l$83m$1@news.onet.pl>):

    > Jaruzelskiego byś powiesił czy zostawił w spokoju ?

    Zależy za co... Za to, że dopuścił do Solidarności, to może nie powiesił,
    ale kilka cierpkich słów się należy... Ale w sumie, skąd biedak miał
    wiedzieć, że Solidarność takiego Balcerowicza wygeneruje...

    --
    Tristan

  • 33. Data: 2008-11-13 15:33:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

  • 34. Data: 2008-11-13 15:51:17
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Tristan pisze:
    > Atlantis to chyba jakieś majtki produkuje? AB to kiedyś jakaś hurtownia
    > złomu pecetowego była, podobnie Acion. Ale AB potem znikło mi z oczu, a
    > Action się chyba przerzucił na spożywkę.

    Skoro nieźle kojarzysz branżę informatyczną, to nazwisko Blikle
    powinieneś znać chociaż od tej strony :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Blikle
    tak, to ten od pączków :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 35. Data: 2008-11-13 15:53:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-13, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No też. Zwłaszcza tak durna nazwa jak Kruk. Na windykatora to jeszcze
    > pasuje, ale biżuteria? Nie dziwię się, że się pod taką marką nie sprzedaje.

    Się nie sprzedaje? O.o
    Ty weź już lepiej nic nie pisz. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 36. Data: 2008-11-13 17:50:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 16:53
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Się nie sprzedaje? O.o
    > Ty weź już lepiej nic nie pisz. ;)

    No ktoś pisał, że zdechło i będą sprzedawać ciuchy. Zresztą kolega kiedyś
    dla nich pracował. Jak skojarzyliście mi nazwę z branżą, to se
    przypomniałem, że kiedyś opowiadał. I zmienił pracę właśnie jak firma
    upadała i nie płaciła pensji. Więc chyba się nie sprzedaje, no nie?

    W każdym razie, jak na sprzedawcę złota to marna nazwa.

    --
    Tristan

  • 37. Data: 2008-11-13 17:54:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 16:51
    (autor ajt
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gfhisj$m7p$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Skoro nieźle kojarzysz branżę informatyczną, to nazwisko Blikle
    > powinieneś znać chociaż od tej strony :)
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Blikle
    > tak, to ten od pączków :)

    Słabo znam się na informatyce...
    W każdym razie, wiesz, do stolycy mam daleko, to skąd mam znać wasze pączki?

    --
    Tristan

  • 38. Data: 2008-11-13 18:10:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-13, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No ktoś pisał, że zdechło i będą sprzedawać ciuchy.

    Nie że "zdechło", tylko że ktoś próbował wrogiego przejęcia, a to dwie
    różne rzeczy. Weź sobie doczytaj. I weź sobie doczytaj jak się historia
    finalnie skończyła.

> [...]
    > z branżą, to seprzypomniałem, że kiedyś opowiadał. I zmienił pracę
    > właśnie jak firma upadała i nie płaciła pensji. Więc chyba się nie

    Zapewne znowu Ci się nazwa rypła. :>

    > W każdym razie, jak na sprzedawcę złota to marna nazwa.

    To nie jest "sprzedawca złota". Bosz. Naprawdę lepiej nic nie pisz. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2008-11-13 21:14:56
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Tristan wrote:

    > No też. Zwłaszcza tak durna nazwa jak Kruk. Na windykatora to jeszcze
    > pasuje, ale biżuteria? Nie dziwię się, że się pod taką marką nie
    > sprzedaje.

    współczuje Ci...
    masz na prawdę mega-życiowy-problem....

    --
    pozdrawiam

  • 40. Data: 2008-11-13 21:35:28
    Temat: OT, było: Nazwa DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2008, Tristan wrote:

    > (autor Gotfryd Smolik news
    [...]

    > Poza tym, powiem Ci, że kupiłem kiedyś musztardę noname
    > w chamskim pudełku i pyszna była...

    Jak widać nie mam śmiałości zaprzeczyć.
    Mam w tej chwili <goto lodówka...> PIKANT Ostrava s.r.o. ;) musztarda
    KREMSKA (opisana po polsku), też zjadliwa (acz jak na napis "PIKANT"
    trochę słaba, mimo że kremska, biorę grubo ;)), marki nie kojarzę
    ale przynajmniej teraz będę miał w archiwum :P, jakiś Develey Musztarda
    Dijon czeka za to aż się ktoś nad nim zlituje... :>

    [...przesunięte...]
    > Ale tych rolesek to nie kojarzę zupełnie.

    Spróbuj. Tylko kup taką jaką lubisz, czyli jak Sarepską to
    Sarepską a nie kremową "na złość babci" czy jakoś tak
    (ta "KREMSKA" Ostravy jest zbliżona w smaku do sarepskiej jakby co,
    tylko słabsza).

    pzdr, Gotfryd