  • 41. Data: 2008-11-13 21:59:36
    Temat: Re: OT, było: Nazwa DG
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Mam w tej chwili <goto lodówka...> PIKANT Ostrava s.r.o. ;) musztarda
    > KREMSKA jakiś Develey
    > Musztarda Dijon

    Naprawdę masz trzy gatunki musztardy w lodówce?
    Z ciekawości zapytam: a keczupy?

  • 42. Data: 2008-11-14 00:08:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2008, cef wrote:

    > Naprawdę masz trzy gatunki musztardy w lodówce?

    Tak, były parę dni temu trzy, a co? :)
    Teraz są dwa - Roleski akurat "wyszedł" zaś Dijon leży i "zjada
    się" dość powoli ;)

    > Z ciekawości zapytam: a keczupy?

    Nie, keczupów nie używam jako dodatku, nie przepadam.
    Owszem, czasem trochę zjem, ale jako *wyłączny* składnik
    na kromkę z masłem (albo margaryną) a nie dodatek.

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2008-11-14 09:22:44
    Temat: Re: Nazwa DG
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 22:14
    (autor zkruk [Lodz]
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gfi6n6$knp$1@inews.gazeta.pl>):

    Poważnie? Nie zauważyłem.

    --
    Tristan

  • 44. Data: 2008-11-14 09:24:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 22:35
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0811132226080.3740@quad>):

    > [...przesunięte...]
    > Spróbuj. Tylko kup taką jaką lubisz, czyli jak Sarepską to
    > Sarepską a nie kremową "na złość babci" czy jakoś tak

    Ja kupuję Kamis. Choć do dzisiaj nie wiedziałem, że tak się nazywają.
    Sprawdziłem po rozmowie z Tobą :D Bawarskie np. Popatrzę za tymi roleskami,
    ale zupełnie nie kojarzę, żeby to w sprzedaży było.

    --
    Tristan

  • 45. Data: 2008-11-14 12:21:40
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Tristan pisze:

    > Ja kupuję Kamis. Choć do dzisiaj nie wiedziałem, że tak się nazywają.
    > Sprawdziłem po rozmowie z Tobą :D Bawarskie np. Popatrzę za tymi roleskami,
    > ale zupełnie nie kojarzę, żeby to w sprzedaży było.

    są są, choć jestem fanem Rosyjskiej Kamisa... Roleski nie ma
    odpowiednika o ile mi wiadomo... ;)

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 46. Data: 2008-11-14 13:24:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Daniel,

    Friday, November 14, 2008, 1:21:40 PM, you wrote:

    > są są, choć jestem fanem Rosyjskiej Kamisa...

    Też lubię ale wolałbym, żeby dodawali przyprawę chili zamiast czystej
    kapsoicyny.

    > Roleski nie ma odpowiednika o ile mi wiadomo... ;)

    "Kozaka" jest dość ostra ale jest drobna.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl