  • 1. Data: 2003-06-06 10:32:15
    Temat: Nazwa sprzedawcy na fakturze i KPIR
    Od: e...@b...pl

    Witam. Otrzymalem fakture, na ktorej jest adres w stylu:
    Nazwa firmy
    adres1 ......
    Filia nr 3
    adres2 ......
    NIP .......

    adres1 nie rowna sie adres2
    Tak na prawde to dokonywalem zakupow w filii nr 3.
    KPIR prowadze komputerowo i nie wiem ktory adres wprowadzic.

    Jakie sa wasze doswiadczenia ??

    PZDRWM, SP.

  • 2. Data: 2003-06-06 12:29:22
    Temat: Re: Nazwa sprzedawcy na fakturze i KPIR
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On 6 Jun 2003 12:32:15 +0200, e...@b...pl wrote:

> [...]
    >Tak na prawde to dokonywalem zakupow w filii nr 3.
    >KPIR prowadze komputerowo i nie wiem ktory adres wprowadzic.

    Generalnie, liczy się adres siedziby, chyba, że filia jest
    zarejestrowana jako odrębny płatnik VAT.
    --

    Sławomir Dąbrowski