  • 1. Data: 2003-06-06 08:05:58
    Temat: www.sejm.gov.pl czyli wszyscy zdrowi ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    WWWWWWrrrr... Witam !
    Właśnie zajrzałem - żeby zweryfikować sobie posiadaną treść
    przepisu. Co widać każdy może sprawdzić.
    Czy u nas w kraju wszyscy są zdrowi ?
    Może z okazji ciszy przedreferendalnej w ogóle np. wyłączyć
    prąd, zatrzymać komunikację i zabronić drukowania czegokolwiek ?
    Albo w ogóle jakieś święto i nakaz wyjazdu na Hawaje ogłosić...

    Przecież nawet treści ustawy na podstawie której (jakoby) zablokowano
    ww. stronę ściągnąć nie mogę, żeby sprawdzić czy *rzeczywiście*
    ktoś tak głupio zapisał ! I ponad 300 osobników głosowało "za"
    (w końcu w Senacie też musiało przejść).

    Chyba komuś padło (oświetlenie :>) i sądzi że taki Internet to
    ci panie do wyłącznie do propagandy i innych takich zbereźności
    służy :>
    !@$#^&#%, &#@$@@$, ^*@$@%@$$ !!

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-06-06 08:11:47
    Temat: Re: www.sejm.gov.pl czyli wszyscy zdrowi ?
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > WWWWWWrrrr... Witam !
    > Właśnie zajrzałem - żeby zweryfikować sobie posiadaną treść
    > przepisu. Co widać każdy może sprawdzić.
    > Czy u nas w kraju wszyscy są zdrowi ?

    Ależ oczywiście :))

    KG

  • 3. Data: 2003-06-06 09:00:14
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Fri, 6 Jun 2003 10:05:58 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > WWWWWWrrrr... Witam !
    > Właśnie zajrzałem - żeby zweryfikować sobie posiadaną treść
    >przepisu. Co widać każdy może sprawdzić.

    A co właściwie? Mój proxy podaje tylko, że żądanie zostało odrzucone.
    Wyłączyli dostęp do przepisów ze względu na referendum?

    > Chyba komuś padło (oświetlenie :>) i sądzi że taki Internet to
    >ci panie do wyłącznie do propagandy i innych takich zbereźności
    >służy :>

    Ale o newsach najwyraźniej jeszcze się nie dowiedzieli bo działa :)
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 4. Data: 2003-06-06 09:41:04
    Od: "Olek" <o...@z...skoczow.pl>

    Hmm,
    u mnie działa (za wyjątkiem dwóch linków ze strony głównej, tj.Ustawy
    uchwalone na 49. pos. Sejmu, Uchwały podjęte na 49. pos. Sejmu) i nie widzę
    komunikatu który by informował że nie działanie tych stron ma związek z
    referendum (wywala się ordynarnie). Może było jakieś włamanie na strony ?

    Pozdrawiam Gotfrydzie,
    Olek Kołodziejczyk

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 5. Data: 2003-06-06 09:46:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003 s...@s...pl wrote:

> [...]
    >+ A co właściwie? Mój proxy podaje tylko, że żądanie zostało odrzucone.
    >+ Wyłączyli dostęp do przepisów ze względu na referendum?

    Ano. Zajrzyj na stronę główną podaną w "subject" :[
    ++++
    Zgodnie z ustawš o referendum ogólnokrajowym
    strony Sejmu RP oraz serwer poczty elektronicznej
    sš niedostępne do zakończenia referendum.
    ----

    Doprawdy, *takiego* błysku wyobraźni sobie nie wyobrażałem :>

    [...]
    >+ Ale o newsach najwyraźniej jeszcze się nie dowiedzieli bo działa :)

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-06-06 09:58:18
    Od: "Olek" <o...@z...skoczow.pl>

    He he,
    chyba ktoś robi Ci jakiś kawał, otwieram stronę bez problemu, nie ma żadnego
    komunikatu.

    Pozdrawiam,
    Olek Kołodziejczyk

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 7. Data: 2003-06-06 10:02:51
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbpokf$q20$1@atlantis.news.tpi.pl>, Olek wrote:
    > He he,
    > chyba ktoś robi Ci jakiś kawał, otwieram stronę bez problemu, nie ma żadnego
    > komunikatu.

    Chyba jednak nie - teraz faktycznie jest OK, ale wierz mi - w nocy nie
    było. :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 8. Data: 2003-06-06 10:09:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003, Olek wrote:

    >+ Hmm,
    >+ u mnie działa (za wyjątkiem dwóch linków ze strony głównej,

    Znikło :)
    Na stronie głównej był tekst że "w związku z referendum
    serwer i maile nie działają".
    Już jest OK.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-06-06 10:27:11
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > Już jest OK.

    moze jednak znaja usenet...

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 10. Data: 2003-06-06 11:46:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003, Olek wrote:

    >+ He he,
    >+ chyba ktoś robi Ci jakiś kawał, otwieram stronę bez problemu,

    Nie, było wyłączone. Serwer z dokumentami (isip, ten z "OpenDatabase")
    też nie odpowiadał.

    pozdrowienia, Gotfryd