  • 1. Data: 2003-06-06 07:42:47
    Temat: do Grzegorza Niedzwiedzkiego
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    Czlowieku, komu sie wyslugujesz? Czy ktos Ci zaplacil za kompromitacje
    eurosceptykow? Piszesz z nieistniejacego konta i na dodatek glupoty i nie
    na swojej grupie.

    Milcz Wasc, wstydu oszczedz :-(

    Basia
    Jestem Europejka, glosuje(jesli): X NIE

  • 2. Data: 2003-06-06 09:21:38
    Temat: OT: do Grzegorza Niedzwiedzkiego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003, Jastra wrote:
    [...]
    >+ Piszesz z nieistniejacego konta

    Dobrze brzmi :) ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (nie wątpiący że gołym telnetem da się wysłać maila :))

  • 3. Data: 2003-06-06 12:21:30
    Temat: Re: OT: do Grzegorza Niedzwiedzkiego
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Fri, 6 Jun 2003 11:21:38 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    >On Fri, 6 Jun 2003, Jastra wrote:
    >[...]
    >
    > Dobrze brzmi :) ;)

    Mi się wydaje, że pan GN w ogóle nie istnieje, to tylko robot
    kompilujący swoje teksty na bazie wystąpień Andrzeja Leppera oraz
    innych artystów sejmowych. To niemożliwe, żeby istota ludzka była w
    stanie powstrzymać się od natychmiastowego popełnienia samobójstwa po
    wysłuchaniu tych wszystkich bluzgów jakie od jakiegośc czasu
    wysłuchuje na tej liście rzekomy pan GN. No chyba, że poseł :)

    >(nie wątpiący że gołym telnetem da się wysłać maila :))

    Niewątpliwie się da ale niewątpliwie to niepotrzebne
    S. (też piszący z nieistniejącego konta :))
    --

    Sławomir Dąbrowski