  • 11. Data: 2007-10-03 11:16:29
    Temat: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 13:07
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fdvt63$7fj$1@inews.gazeta.pl>):

    > od samego przebywania w towarzystwie osoby chortej na hiv sie nie
    > zarazisz,

    Kropelkowo nie, ale wymiana krwi np. może nastąpić w wielu miejscach.

    > To tak jakby chcial zamykac wszystkich dresow majacych 2 metry i iles
    > tam w barach

    No a nie? Nie powinno się ich zamykać?

    Tyle, że nie istnieje sposób na odróżnienie dresa od niedresa dopóki nie
    ujawni się.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 12. Data: 2007-10-03 11:34:09
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-10-2007 o 12:26:19 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > a zdajesz sobie miszczu sprawe ze korwin jest za tworzeniem Gett dla
    > chorych na aids? Nie kojarzy Ci sie to z fantazjami Hitklera odnosnie
    > zydow? Od slow do czynow nie daleka droga, a przed wyborami 2005 tez nic
    > nie wksazywalo na to ze kaczynskim odpierdoli.

    Ok, jkm okazał się niekonsekwentny. Nie można zamykać nikogo w gettach
    bez rozbudowy aparatu urzędniczego.

    To może coś w tematyce grupy teraz wyciągniesz? :)

  • 13. Data: 2007-10-03 11:43:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 12:57
    > (autor Sowiecki Agent
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fdvsj2$52s$1@inews.gazeta.pl>):

    > A czy to takie złe? Kwarantanny były znane od dawna.

    sugerujesz ze po pewnym czasie czlowiek wyzdrowieje? Po z atym sam styk
    z chorym wcale nie oznacza przeneisienia choroby co ma miejsce w
    przypadku chorob co do ktorych te roziwaznie sie stosuje.

    > Stajemy tu przed niestety bardzo trudnym problemem. Z jednej strony chorego
    > żal, z drugiej jeśli będziemy mu pobłażać to narazimy zdrowie i życie
    > iluśtam set czy tysięcy istnień ludzkich.

    zarazic moze jedynie wtedy gdy swoim zachowaniem do tego doprowadzi, a
    idac typ tokiem rozumowania moglbys ocenic kto jest potencjalnym
    morderca na podstawie cech zewnetrznych i wewnetrznych

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 14. Data: 2007-10-03 11:46:00
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > wasz znak: <fdvt63$7fj$1@inews.gazeta.pl>):

    > Kropelkowo nie, ale wymiana krwi np. może nastąpić w wielu miejscach.

    w niewielu a ajk juz moze dojsc to nalezy takie procedury ustalac zeby
    wykluczyc te przypadki, a naduzycia karac, zwlaszcza ze strony
    zarazonych (a jak juz podalem)

    > No a nie? Nie powinno się ich zamykać?

    a czemu niby ?

    > Tyle, że nie istnieje sposób na odróżnienie dresa od niedresa dopóki nie
    > ujawni się.

    czym ujawnia sie dres? Ja nosze dres mam okolo 2 metry, powinno sie mnie
    zamknac?

  • 15. Data: 2007-10-03 11:48:48
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-10-2007 o 13:43:36 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

> [...]
    > idac typ tokiem rozumowania moglbys ocenic kto jest potencjalnym
    > morderca na podstawie cech zewnetrznych i wewnetrznych

    czepiłeś się tego jednego, jak ktoś jest wyrazisty to zawsze coś palnie.
    nikt Cię nie zmusza, masz jeszcze gładziuśkiego kwacha, cynicznego leszka,
    bezkształtnego dona
    i kilku innych, albo ciełe papucie przed tv lub aktywny wypoczynek :)

  • 16. Data: 2007-10-03 11:50:59
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Z innej beczki, chociaż w tej samej piwnicy:

    2metrowy dres zadźgał Ci matkę/żonę/kochankę.

    Dożywocie czy krzesło ?

  • 17. Data: 2007-10-03 11:51:35
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    [to tak żeby powoli przejść do tematyki podatkowej]

  • 18. Data: 2007-10-03 11:53:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > leszka, bezkształtnego dona
    > i kilku innych, albo ciełe papucie przed tv lub aktywny wypoczynek :)

    czepilem sie bo to pokazuje sposob myslenia, i jest on bardzo
    niebezpieczny.

  • 19. Data: 2007-10-03 11:58:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 13:43
    wasz znak: <fdvv8r$fbr$1@inews.gazeta.pl>):

    > sugerujesz ze po pewnym czasie czlowiek wyzdrowieje?

    Nie, ale chodzi mi o to, żeby powstrzymać zarazę. Wiem, że brzmi to
    niehumanitarnie, ale czy humanitarnie jest dla dobra jednostki narażać
    kolejne rzesze ludzi?

    > Po z atym sam styk
    > z chorym wcale nie oznacza przeneisienia choroby

    Ale istnieje spore ryzyko. Stąd jest ten ogromny dylemat moralny: czy
    poświęcić jednostkę jako podatek (hint: jesteśmy na pspp) płacony przez
    społeczność za dobre działanie reszty jednostek.

    > zarazic moze jedynie wtedy gdy swoim zachowaniem do tego doprowadzi,

    No, czyli gdy się będzie kontaktowało ze zdrowymi, np. u dentysty.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 20. Data: 2007-10-03 11:59:09
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > czepilem sie bo to pokazuje sposob myslenia, i jest on bardzo
    > niebezpieczny.

    Faktycznie, u innych polityków trudno jest doszukiwać się
    jakichkolwiek sposobów *myślenia*.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz