  • 21. Data: 2007-10-03 12:00:14
    Temat: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 13:46
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fdvvdc$fbr$2@inews.gazeta.pl>):

    > w niewielu a ajk juz moze dojsc to nalezy takie procedury ustalac zeby
    > wykluczyc te przypadki, a naduzycia karac, zwlaszcza ze strony
    > zarazonych (a jak juz podalem)

    > a czemu niby ?

    za zagrożenie dla społeczeństwa. I też się ich zamyka tylko zazwyczaj
    wypuszcza lekką ręką, ale to inna bajka.

    > czym ujawnia sie dres? Ja nosze dres mam okolo 2 metry, powinno sie mnie
    > zamknac?

    dres to nie nosiciel ubranka z 4 paskami, ale subkultura społeczna
    generująca niebezpieczeństwo.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 22. Data: 2007-10-03 12:02:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    t...@o...pl napisał(a):

    > Z innej beczki, chociaż w tej samej piwnicy:
    >
    > 2metrowy dres zadźgał Ci matkę/żonę/kochankę.
    >
    > Dożywocie czy krzesło ?

    pytanie pomocnicze:
    po wykonaniu kary smierci okazuje sie ze to nie ten dres a inny.
    Czaisz juz sposob myslenia osob wyksztalconych ?

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 23. Data: 2007-10-03 12:04:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > za zagrożenie dla społeczeństwa. I też się ich zamyka tylko zazwyczaj
    > wypuszcza lekką ręką, ale to inna bajka.

    na czym to zagrozenie polega? i czym sie rozni od tego do ktorego link
    na you tube prowadzi (w stopce)

  • 24. Data: 2007-10-03 12:26:23
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-10-2007 o 14:02:57 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > pytanie pomocnicze:
    > po wykonaniu kary smierci okazuje sie ze to nie ten dres a inny.
    > Czaisz juz sposob myslenia osob wyksztalconych ?

    http://www.policja.pl/portal.php?serwis=pol&dzial=5&
    id=939

    i tam mamy:

    http://www.policja.pl/portal/pol/17/332/Zabojstwo_ar
    t_148.html

    816 zabójstw w 2006 r.

    Nie dotarłem do statystyki wyroków, ale wg zwolenników kary śmierci
    kara ta byłaby przeznaczona tylko dla tych co zabili z premedytacją,
    + jeszcze jakis warunek + wina nie może budzić wątpliwości itd itp.
    Czyli z tych 816 na krzesło poszło by np. 8.

    A teraz dla kontrastu:

    Źródło: http://www.policja.pl/download.php?s=1&id=7140

    5243 zgineło na drogach w 2006r.
    + 59123 rannych

    Dalej:

    http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,34144,93662.html

    Cyt: "Według szacunków WHO w Polsce żyje ok. 540 tys. osób zakażonych
    wirusem HCV."
    W innych źródłach można przeczytać nawet o 700-800tys.

    cała afera m.in z tego powodu:

    http://www.prometeusze.pl/dializy.php

    Z czego pewnie 500k kipnie, a kolejne 2mln się zarazi.

    Co to ma wspólnego ze sobą?
    To, że niektórzy widzą słonia w menażerii tam gdzie go nie ma,
    a tego prawdziwego słonia nie widzą.
    Wielokrotnie większą szansę masz na śmierć w wypadku samochodowymalbo z
    powodu zakażenia HCV,
    niż z powodu skazania na karę śmierci. No chyba że jesteś morderdcą, ale
    wtedy to pardon,
    cała dyskusja nie ma sensu.

  • 25. Data: 2007-10-03 12:52:54
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    .pl> napisał(a):

    > pytanie pomocnicze:
    > po wykonaniu kary smierci okazuje sie ze to nie ten dres a inny.
    > Czaisz juz sposob myslenia osob wyksztalconych ?
    >
    > P.

    Jeszcze jedno.

    Skoro powołujesz się na wykształcenie, to zapewne zgadzasz
    się z tym, że zmuszanie kogoś siłą do niekorzystnego rozporządzania własnym
    mieniem to przestępstwo? Jeśli tak, to chociaż przestań popierać
    przestępstwo
    popełniane przez państwo, i sam utrzymuj tych ocalonych od krzeszła, ok?
    Wtedy wilk będzie syty i owca cała - jako przedstawiciel osób
    wykształconych zapewne
    z chęcią zapłacisz za pobyt takiego jegomościa w więzieniu, żeby tylko go
    ocalić.
    Ale prosze, nie zmuszaj do tego mnie i innych moherów.

    Hmm, a może taki ktoś powinien sam na siebie zarabiać? Wtedy mamy 3
    możliwości:
    1) praca będzie za ciężka - gość kipnie - i jako reprezentant osób
    wykształconych
    będziesz musiał zaprotestować przeciwko niehumanitarnemu traktowaniu
    2) jeśli praca będzie za lekka, to się gość nie utrzyma i wracamy do
    punktu wyjścia
    3) jeśli praca będzie w sam to będzie ok - i tutaj mnie masz...

    ...ale zgodzisz się chyba że w pełnym rynsztunku łańcuchów i kajdan
    więzień nic nie zrobi.
    Więc trzeba go rozkuć. No i teraz mamy dylemat. Po rozkuciu okazuje się że
    źle oceniono stan resocjlaizacji
    i okazuje się że to nie inny, a właśnie ten więzień ma wszytsko w dupie i
    z chęcią kogoś jeszcze kropnie.

    Czaisz już sposob myślenia osob niewyksztalconych?

    Pytanie pomocnicze - mamy 8 osób skazanych na krzesło. 1 jest niewinna.

    W przypadku kary śmierci: 8 osób nieżyje, 1 niewinna, strata dla
    społeczeństwa 1.

    Jaka będzie strata dla społeczeństwa w przypadku braku kary śmierci, z
    powodu
    tego że pozostałych siedmniu będzie sobie 50 lat buszować tu i tam?

    Np. proszę tutaj:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,9015146,wiadomo
    sc.html?ticaid=1492e

    I już nam się wyrównuje bilans. Jeszcze jedno znajdź takie, i już jako
    wykształcony człowiek
    masz niezaprzeczalne 2>1.

  • 26. Data: 2007-10-03 13:54:56
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    t...@o...pl pisze:

    > Pytanie pomocnicze - mamy 8 osób skazanych na krzesło. 1 jest niewinna.
    >
    > W przypadku kary śmierci: 8 osób nieżyje, 1 niewinna, strata dla
    > społeczeństwa 1.

    Fakt, że jedna niewinna osoba poniosła stratę nienaprawialna, straciła 1
    z 1 żywotów jest nieistotny?

> [...]
    sc.html?ticaid=1492e

    > I już nam się wyrównuje bilans. Jeszcze jedno znajdź takie, i już jako

    Ok. Nie będziesz miał nic przeciwko, jeżeli to Ty właśnie będziesz tym
    jedynym niewinnym z 8, poświęconym dla dobra ogółu?
    Twoja rodzina przyjmie ten fakt ze zrozumienie, dzieci płakać nie będą,
    wszak dla społeczeństwa wyszło na plus.
    Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą?

    Istnieje głęboko uzasadniony powód dla którego takie poświęcanie
    jednostek dla dobra ogółu jakoś sie nie przyjęło.
    Imperatyw kategoryczny normalny człowiek ma dość mocno wbudowany w
    psychikę, nawet kiedy nazwa z niczym mu sie nie kojarzy.
    Na szczęście.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 27. Data: 2007-10-03 14:56:55
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

> [...]
    > go ocalić.
    > Ale prosze, nie zmuszaj do tego mnie i innych moherów.

    sluchaj Wasz problem polega na tym ze wage procedur i obecnych rozwiazan
    ktore krytykujecie dostrzegacie dopiero wtedy gdy was lub waszych
    bliskich dosiegnie rekla sprawiedliwosci w tym kraju.

    jak dla mnie eot
    to co piszesz to demagogia, looknij na przyklad tomasz kulaczewskiego
    (zbigniewziobro.org)

  • 28. Data: 2007-10-03 14:58:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Maddy napisał(a):

    > Fakt, że jedna niewinna osoba poniosła stratę nienaprawialna, straciła 1
    > z 1 żywotów jest nieistotny?

    dla takich osob est nieistotny dopki dopty nie maja z ta osoba zadnego
    emocjonalnego zwiazku, to typowa moralnosc aklego. Goraco polecam
    "Jestem Niewinny" na mojej stronie www.zbigniewziobro.org , tam sa
    dosc ciekawe statystyki.

    P.

  • 29. Data: 2007-10-03 16:38:19
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Diko" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przekażcie dalej!
    > http://www.youtube.com/watch?v=A1SZzo0fIJc

    Ta.... już to widzę..zmniejszamy radykalnie podatki i wszyscy posłowie
    głosują jak jeden mąż :
    za zniesieniem KRUSU,
    nie dopłacaniem do emerytur tym którzy nie zapracowali (np górnikom)
    za zniesieniem bezpłatnej opieki zdrowotnej, (prywatne ubezpieczenia)
    za zniesienim obowiązku zusu i niepłacenia abonamentu RTV???
    REALNE?
    No i jakos LPR jako dodatek mi nie podchodzi...
    Właściwie każda partia ma kilka dobrych postulatów- tylko która jest w
    stanie je zrealizować?

  • 30. Data: 2007-10-03 17:59:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 14:04
    wasz znak: <fe00gl$k3c$2@inews.gazeta.pl>):

    > na czym to zagrozenie polega?

    Ze strony dresów? No cóż....

    > i czym sie rozni od tego do ktorego link
    > na you tube prowadzi (w stopce)

    Tym, że TVN to nie dresy. Również zagrożenie, ale innego rodzaju. Nie bardzo
    rozumiem do czego zmierzasz.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl