  • 21. Data: 2005-01-18 23:53:45
    Temat: Re: Nieopłacona faktura a rozliczenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Jan 2005, Franka wrote:
    [...]
    >+ oznacza to, że powinnam podać swojego wierzyciela do sądu. Czy mam
    >+ takie prawo, mogę to zrobić sama, bez pomocy prawnika?

    Niniejsze zeznania składam jako świadek dyskusji na grupie .prawo
    sam prawnikiem nie będąc :)
    Tak, każdy ma prawo.

    >+ Czy powinnam
    >+ wcześniej uprzedzić swojego wierzyciela o takim zamiarze, pisemnie,
    >+ listem poleconym czy jak....?

    Tak, w sprawie gospodarczej "powiadomienie" jest wymagane, musi
    być w takiej formie żeby sądowi dało się dostarczyć DOWÓD powiadomienia.
    Dlatego powszechne są listy polecone :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)